سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه گسترش

با وجود اینکه توقف واردات خودرو پس از چهار سال توسط دولت سیزدهم لغو شد، اما دولت چهاردهم بازاری را تحویل خواهد گرفت که فاصله قیمتی خودروهای خارجی از مبدأ تا بازار بیش از 2 میلیارد تومان است. این نرخ بالای وارداتی‌ها، نتیجه خطای سیاستگذاری در واردات خودروهای خارجی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جلایی پور نوشت: اگرچه پزشکیان دیشب خیلی بهتر می‌توانست حرفش را بزند، ولی در همین مصاحبه این را با صراحت و صداقت نشان داد که قرار نیست اگر رای بیاورد با رهبری مقابله کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر ایران در مسکو اعلام کرد آن چه به عنوان تعلیق توافقنامه اجرایی همکاری ایران و روسیه کشور در رسانه‌ها ذکر شده است نادرست و نتیجه ترجمه غیر دقیق اظهارات مقام‌های روسی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

افزایش دامنه تخریب‌ها، علیه مسعود پزشکیان، افکار عمومی جامعه ایرانی و متولدین دهه‌های 50 و 60 و دهه‌های قبل را به یاد همه تلاش‌های سلبی و تخریب‌هایی می‌اندازد که علیه سیدمحمد خاتمی در روزهای منتهی به انتخابات 2خرداد 76 برنامه‌ریزی شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری دولتی روسیه روز سه‌شنبه به نقل از یک مقام وزارت خارجه روسیه گزارش داد که توافق جدید بین مسکو و تهران در زمینه همکاری همه‌جانبه به دلیل مشکلاتی که شرکای ایرانی با آن مواجه هستند، به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه و ایران در سال‌های اخیر روابط نزدیکی برقرار کرده‌اند و در تلاش برای برقراری آنچه می‌گویند نظم جهانی چندقطبی است، علیه آنچه به‌عنوان سیاست خارجی مخرب ایالات متحده می‌دانند، فشار آورده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای صبح امروز (سه‌شنبه) از شهادت چند کودک فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به شمال شهر غزه خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از اساتید اقتصاد و مدیریت در بیانیه‌ای تصریح کردند که دولت منابع و امکانات اقتصادی را به مردم بازگرداند و عرصه بر مبادلات صوری، ثانوی و انحصاری تنگ شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «علی صبری» وزیر خارجه سریلانکا در دیدار با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان که در حاشیه نشست وزرای امور خارجه کشور‌های عضو بریکس برگزار شد، مراتب تسلیت و ابراز همدردی مجدد دولت و مردم این کشور به مناسبت شهدای پرواز اردیبهشت را ابراز داشت. باقری تاکید کرد: سفر آیت‌الله رئیسی به سریلانکا یک سفر تاریخی در روابط ایران و سریلانکا باقی خواهد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای به تشرح اولویت‌های کشور در دولت آینده پرداخت. متن این بیانیه به شرح زیر است: ناظر بر اینکه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در پیش است، لازم می‌باشد مسائل و اولویت‌های کشور را مطرح کنیم تا به شکل گسترده توسط مسئولان فعلی و آینده‌ی نظام مورد بررسی و در دستور کار قرار بگیرند: 1. تلاش برای همدلی و همراهی...

وب‌گاه عصر ایران

معاون دبیرکل خانه کارگر تصریح کرد: تحصیلات و تخصص اصلی آقای پزشکیان پزشکی است اما در حوزه‌های سیاست خارجی، فرهنگ و دین، اقتصاد و امور اجتماعی و رفاهی هم در سطح یک پزشک نخبه صاحب نظر است. با شناختی که از ایشان در فراکسیون کارگری مجلس و دیدگاه‌های عدالتخواهانه ایشان داریم، می‌توانیم به‌صراحت بگوییم که ایشان علاوه بر پزشکی معالج، پزشک حوزه آموزش، فرهنگ و سیاست و اقتصاد هم هست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری دولتی روسیه روز سه‌شنبه به نقل از یک مقام وزارت خارجه روسیه ادعا مرد که توافق جدید بین مسکو و تهران در زمینه همکاری همه جانبه به دلیل مشکلاتی که شرکای ایرانی با آن مواجه هستند، به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است. خبرگزاری دولتی روسیه روز سه‌شنبه به نقل از یک مقام وزارت خارجه روسیه گزارش داد که توافق جدید بین مسکو و تهران در زمینه همکاری همه جانبه به دلیل مشکلاتی که شرکای...