سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

39.5 درصد از پاسخگویان در نظرسنجی ایسپا گفتند با آمدن رئیس جمهور جدید وضعیت کشور بهتر خواهد شد. در مقابل 16.2 درصد فکر می‌کنند وضعیت کشور بدتر خواهد شد و 22 درصد نیز معتقدند وضعیت کشور با آمدن رئیس جمهور جدید فرقی نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تصویب پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه استقبال کرد و خواستار اجرای فوری آن شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با اوج گیری درگیری ها در خاورمیانه، کشورهای حاشیه خلیج فارس تلاش دارند تا راه خود را از ایالات متحده جدا کرده و این بار از الگوی خودساخته شان پیروی کنند. ناظران براین باورند که مخالفت خوانی اعراب با آمریکا در راستای منافع ملی و امنیتی شان قابل تبیین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پیامی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: من حمایت کامل اتحادیه اروپا از قطعنامه تصویب شده در شورای امنیت که شامل آتش‌بس دائم در غزه، خروج کامل نیروهای اشغالگر از این باریکه، مبادله اسرا، بازسازی غزه و بازگشت فلسطینیان به محل زندگی خود و مخالفت با هرگونه تغییر جمعیتی یا کاهش مساحت نوار غزه و ورود کمک‌های بشردوستانه به این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید در تلاش است تا تلاش‌های دیپلماتیک گسترده‌تر منطقه‌ای را ادامه داده و عادی‌سازی سعودی - اسرائیلی را رقم بزند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا با 14 رأی مثبت و یک رأی ممتنع (روسیه) برای «نجات اسرائیل» در نوار غزه در نشست امروز شورای امنیت سازمان ملل تصویب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا با 14 رأی مثبت و یک رأی ممتنع (روسیه) برای «نجات اسرائیل» در نوار غزه در نشست امروز شورای امنیت سازمان ملل تصویب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعد از پیروزی چشمگیر حزب افراطی فرانسه در انتخابات پارلمانی اروپا و اعلام انحلال پارلمان از طرف رئیس جمهور این کشور این حزب با اعلام نامزد اصلی برای انتخابات آینده برای تصاحب کرسی نخست وزیری تلاش می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پل پیلار در مطلبی برای اندیشکده کوئینسی به چشم انداز انعقاد توافق امنیتی بین عربستان سعودی و ایالات متحده آمریکا پرداخت و نوشت: محمد بن‌سلمان یک حاکم اقتدارگراست که هیچ‌گونه حسن همراهی ایدئولوژیک با دموکراسی غربی احساس نمی کند. اگرچه به لحاظ فکری ممکن است با دولت های خارجی در مورد نحوه حکمرانی اشتراک نظر داشته باشد اما در عمل همراه با سایر رژیم‌های اقتدارگراست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین پیش‌بینی رسمی از میزان شرکت‌کنندگان قطعیِ انتخابات منتشر شد مرکز افکارسنجی دانشجویان ایرانِ (ایسپا) جهاد دانشگاهی در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نظرسنجی‌های ملی متعددی درباره انتخابات اجرا می‌کند که اجرای آن با محوریت نگرش مردم به انتخابات و تحلیل رفتار رای‌دهی در 31 استان کشور است و تاکنون به دو موج نظرسنجی در سطح ملی رسیده که تا روز انتخابات نیز تداوم خواهد یافت. ابراهیم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید در تلاش است تا در میانه ماه‌ها گفتگوی بی‌نتیجه آتش‌بس میان اسرائیل و حماس، تلاش‌های دیپلماتیک گسترده‌تر منطقه‌ای را ادامه داده و عادی‌سازی سعودی - اسرائیلی را رقم بزند.

وب‌گاه الف

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایرانِ (ایسپا) جهاد دانشگاهی در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نظرسنجی‌های ملی متعددی درباره انتخابات اجرا می‌کند که اجرای آن با محوریت نگرش مردم به انتخابات و تحلیل رفتار رای‌دهی در 31 استان کشور است و تاکنون به دو موج نظرسنجی در سطح ملی رسیده که تا روز انتخابات نیز تداوم خواهد یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

موسوی لاری گفت: تحلیل من این است که قهر سفت و سخت مردم با صندوق رأی، در این انتخابات با قوت خودش باقی نمانده است. یعنی در گروه‌های مختلفی که من نگاه می‌کنم، نوعی علاقه به حضور دیده می‌شود؛ و اگر آقای پزشکیان و تیم همراه او بتوانند با زبان مردم و آن گونه که مردم می‌خواهند، صحبت کنند، احساس من این است که مشارکت بالا می‌رود و آقای پزشکیان هم این ظرفیت را دارد که به عنوان پدیده انتخابات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان