سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترکیب اولیه ستاد انتخاباتی علی لاریجانی مشخص شد و دکتر ابراهیم متقی ریاست ستاد را برعهده دارد. ترکیب اولیه ستاد انتخاباتی علی لاریجانی مشخص شد و دکتر ابراهیم متقی ریاست ستاد را برعهده دارد. به گزارش عرشه آنلاین، ابراهیم متقی با بیان اینکه به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی آقای لاریجانی منصوب شده‌ام، گفت: من مسئول ستاد هستم اما همه دوستان از جمله آقای رحمانی‌فضلی به ما کمک خواهند کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ترکیب اولیه ستاد انتخاباتی علی لاریجانی مشخص شد و دکتر ابراهیم متقی ریاست ستاد را برعهده دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مغز متفکر هسته مرکزی ستاد و مسئولیت کمپین علی لاریجانی بر عهده جواد آذری جهرمی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشست خبری رئیس سازمان صدا و سیما با موضوع نقش این سازمان در انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیمان جبلی رییس صداوسیما ضمن اعلام جزئیاتی از برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در رادیو و تلویزیون، تاکید کرد: انتخاب مجری نهایی مناظره‌ها در حال بررسی است و اسامی که در رسانه‌ها اعلام شده، صرفا گمانه‌زنی است.

وب‌گاه الف

پیمان جبلی رئیس صداوسیما در یک نشست خبری با موضوع تبلیغات نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی درباره زمان برگزاری و جزئیات منظره‌ها توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری تسنیم

پرویز امینی در گفتگویی تفصیلی به بررسی ویژگی‌های اساسی انتخابات ریاست‌جمهوری 1403 و موقعیت نامزدهای مختلف در این انتخابات پرداخت.

وب‌گاه الف

وب‌گاه الف

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌شود مجلس، دولت و آینده را از هم تفکیک کرد، اگر مجلس نباشد، دولت قانونی برای اجرا ندارد، اگر دولت نباشد مجلس برای چه کسی قانون بنویسد؟ مجلس بهترین قانون عالم را بنویسید، اما دولت قبول و یا توان اجرای آن را نداشته باشد؛ این مُحمَل می‌ماند و بدبینی جامعه هم افزایش پیدا می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیمیتری مدودف گفت، در حال حاضر اوکراین به طور کامل توسط آمریکا و متحدانش در ناتو کنترل، اداره و حمایت می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، روز چهارشنبه 5 ژوئن، با تصویب قطعنامه‌ای علیه ایران، از تهران خواست که محدودیت‌های اخیر خود را برای بازرسان آژانس لغو و سطح همکاری‌های خود را با IAEA افزایش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایران لحظات حساسی را پشت سر می‌گذارد، هم در داخل کشور با برخی مشکلات اقتصادی همچون ناترازی‌ها، تورم و کسری بودجه و تغییرات آب و هوایی مواجه است و هم محیط پیرامونی ایران دچار نوسانات شدید است. جز احتمال گسترش یافتن تنش‌ها در منطقه، افزایش بخت ترامپ برای فتح دوباره کاخ سفید نگرانی‌های بین‌المللی را به‌شدت افزایش داده است. به نظر می‌رسد ایران در این برهه زمانی خاص بیش از هر چیز به رئیس‌جمهوری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران فارغ از اختلاف‌هایش با طالبان، به واسطه مولفه‌هایی چون امنیت مرزی و مقابله با تروریسم تلاش دارد تا با رهبران امروز افغانستان همکاری داشته و بدین طریق ضمن حراست از منافع ملی، ثبات منطقه را محقق کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی باقری سرپرست وزارت خارجه در یادداشتی تاکید کرد که رژیم اشغالگر با به کارگیری سیاست تنبیه دسته جمعی به دنبال هدف شوم فروپاشی اجتماعی در غزه است.