سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه الف

سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با فارس توضیحاتی را درباره الویت‌های دولت آینده بیان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

موسوی لاری: برخی کاندیداها برای گرمی بازار آمده‌اند و خودشان هم می‌دانند که کسی به آن معنا روی آنها حسابی باز نمی‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: قالیباف بعد از دوران دفاع مقدس، هیچ سابقه شگرف و افتخارآفرینی ندارد، هرچند که در دوران فرماندهی نیروی انتظامی موفق‌تر از اخلاف و اسلاف خود عمل کرده. با این حال او در شهرداری تهران آثاری از خود به جا نگذاشته که در افکار عمومی پایتخت نشینان، برجسته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت خارجه گفت: در بسیاری از گزارش‌ها اینگونه مطرح شده که نیروهای نظامی و اطلاعاتی امریکا و انگلیس هم در جنایات «اردوگاه النصیره» نقش داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارمنستان به واسطه انفعال روسیه در جنگ قره باغ، امروز تلاش دارد تا خود را به بازیگران غربی نزدیک تر کند؛ گزاره ای که زنگ خطر را برای روسیه در منطقه قفقاز به صدا در آورده و پویایی این جغرافیا را برهم زده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه به برخی مفاد بیانیه وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه برخی مفاد مرتبط با کشورمان در بیانیه پایانی یکصد و شصتمین نشست وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس در دوحه را غیرسازنده و بی‌حاصل توصیف کرد. کنعانی بند مربوط به جزایر ایرانی خلیج فارس را مردود دانست و تاکید کرد: جزایر سه گانه ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، جز لاینفک و ابدی خاک جمهوری اسلامی ایران است. وی...

وب‌گاه خبر آنلاین

پزشکیان به‌عنوان یکی از گزینه‌های رسمی و حزبی اصلاح‌طلبی فرصت‌هایی دارد. او می‌خواهد در فضای انتخابات چیزی بیشتر از همتی 1400 باشد. مزیت مهم پزشکیان درحال‌حاضر فرصت‌های قومیتی پیش‌روی اوست.