سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری دولت روحانی یکی از شش کاندیدای تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعاهای یک‌جانبه، فاقد ارزش حقوقی است و حقی را برای طرف کویتی اثبات نمی‌کند. سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعاهای یک‌جانبه، فاقد ارزش حقوقی است و حقی را برای طرف کویتی اثبات نمی‌کند. به گزارش عرشه آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه برخی مفاد مرتبط با کشورمان در بیانیه پایانی یکصد و شصتمین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

فلاحت پیشه گفت: کسانی تایید صلاحیت شده اند که هم بانی وضع موجود هستند و هم وعده‌های عمل نشده آن ها، مشکلات زیادی برای مردم درست کرده است. ولی به خاطر لابی‌های قدرتی که دارند می‌بینیم افراد مختلف رد صلاحیت می‌شوند ولی افرادی که بانی وضع موجود هستند تایید صلاحیت مجدد می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایط کنونی روابط ترکیه و آمریکا به واسطه مواضع اردوغان در باب جنگ در غزه، بار دیگر تیره شده است؛ با این همه گروهی از ناظران براین باورند که واشنگتن و آنکارا در نظم کنونی برای متعادل کردن قوانین بازی به یکدیگر نیاز دارند و از همین رو می بایست مسیر تعامل متقابل را بازتعریف کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امسال جهان شاهد برگزاری انتخاباتهای متعدد در 65کشور خواهد بود که طبیعتا ریسک و نااطمینانی قابلتوجهی به بازارهای مالی جهان تزریق خواهد کرد. با این حال، نوسانات پردامنه احتمالی در شاخصهای بورسی، فرصتی مناسب برای معاملهگران قراردادهای آتی و اختیار معامله مبتنی بر سهام فراهم خواهد کرد. از طرف دیگر، سرمایهگذاران میتوانند با بهرهگیری از ظرفیت بازارهای اوراق مشتقه به مدیریت ریسکهای سیاسی بپردازند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری از ناظران براین باورند که نزدیکی هند به ایالات متحده می تواند زمینه را برای رویارویی هند و چین در منطقه مورد مناقشه هیمالیا هموار کند؛ مگر آن که مودی به اهرم های دیپلماتیک متوسل شده و زمینه را برای رایزنی های سطح بالا هموار کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با سی ان ان ترک با بیان اینکه ایران و ترکیه دو شریک پایدار در منطقه هستند، افزود: عملیات «وعده صادق» نشان داد که بازدارندگی اسرائیل پوشالی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پورمحمدی در سال 1402 در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نامزد شد که صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان در ابتدا رد شد و سپس مورد تأیید قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیمان جبلی رئیس صداوسیما در یک نشست خبری با موضوع تبلیغات نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی درباره زمان برگزاری و جزئیات منظره‌ها توضیحاتی ارائه داد.