سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی نظامی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» گفت: دشمن با انجام کشتارهای هولناک توانست تعدادی از اسیران خود را آزاد کند، اما در عین حال تعدادی از آنها را در جریان این عملیات به قتل رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پی جنایت امروز صهیونیست‌ها در مرکز غزه، خواستار تشکیل جلسه فوق‌العاده شورای امنیت سازمان ملل شد تا این حمله مورد بررسی واقع شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به جنایات امروز اشغالگران قدس در مرکز نوار غزه تصریح کرد: کشتار غیرنظامیان وحشتناک است و ما آن را محکوم می‌کنیم؛ حمام خون باید فوراً پایان یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در اردوگاه النصیرات گفت: کشتار غیرنظامیان وحشتناک است و ما آن را محکوم می‌کنیم؛ حمام خون باید فوراً پایان یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد جمشیدی معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور در گفت‌وگویی درخصوص فعالیت‌های دولت شهید رئیسی در حوزه سیاست خارجی بیان کرد: آیت‌الله رئیسی تنها رئیس‌جمهور دارای ایده برای سیاست خارجی ایده بود؛ تئوری‌هایی که در دولت‌های قبل برای حوزه سیاست خارجی مطرح می‌شد، عموماً ترجمه ایده‌هایی بود که طرف‌های غربی مطرح می‌کردند. وی افزود: رویکردی که لیبرال دموکراسی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ویژه رئیس‌جمهور ایران در امور افغانستان اعلام کرد در ایران 6 میلیون تبعه افغان دارد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: بحرین از طریق روسیه به ایران پیام داده که می‌خواهد روابطش را با جمهوری اسلامی احیا کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی رسانه‌ها از احتمال ائتلاف علی لاریجانی و محمدباقر قالیباف خبر دادند.