سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی در مناظره انتخاباتی در روز 17 خرداد سال 1392، اظهار داشت: در سیاست خارجی در موضوعات مهم نظرات و هدایت رهبری وجود داشته است به‌طوری که هدایت ایشان در دولت‌های سازندگی و اصلاحات نیز بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست وزارت امور خارجه ایران در رأس هیأتی در نشست فوق‌العاده گروه دی 8 درباره غزه شرکت می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اولین سفر علی باقری در مقام سرپرست وزارت امور خارجه به 2 کشور سوریه و لبنان گفت: این سفر نشان می‌دهد که سیاست راهبردی ایران در برابر مقاومت تغییر نکرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش در اجلاس مجازی وزرای حمل‌ونقل کشور‌های بریکس با اشاره به این که بریکس به عنوان نهادی پیشرو و متشکل از اقتصاد‌های بزرگ نوظهور توانسته با ارائه الگو‌ها و ابتکارات مناسب روند‌های جدیدی را در جهان شکل دهد، اظهار کرد: اعضای بریکس با اقتصاد‌های مکمل و تنوع فرهنگی می‌توانند نیاز‌های متقابل را تامین کنند و تجربه‌های ملی و بومی توسعه‌ای خود...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رشد 60 درصدی ترانزیت کالا در سال گذشته، گفت: این مسئله نشان از قابلیت اطمینان، امنیت و مقرون به صرفه بودن مسیر ترانزیتی ایران دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه گاردین به نقل از منابع مطلع نوشت که پیش‌بینی می‌شود حزب کارگر در صورت پیروزی در انتخابات پارلمانی انگلیس، شناسایی کشور فلسطین را در زمان مناسب خود و در چارچوب «گفتگو‌های صلح» در برنامه خود داشته باشد. «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس در تاریخ 3 خرداد اعلام کرد که با موافقت پادشاه این کشور، پارلمان منحل می‌شود و انتخابات سراسری در تاریخ...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی در اجلاس وزرای حمل‌ونقل کشور‌های بریکس از رشد بیش از 60 درصدی ترانزیت کالا از ایران در 12 ماهه گذشته خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر راه و شهرسازی در اجلاس وزرای حمل‌ونقل کشور‌های بریکس از رشد بیش از 60 درصدی ترانزیت کالا از ایران در 12 ماهه گذشته خبر داد.