سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌برخی زمزمه‌ها شنیده می‌شود که ممکن است لاریجانی با قالیباف ائتلافی را تشکیل داده و شرایط را به کلی دگرگون سازند. به این صورت که لاریجانی به عنوان راهبرد حوزه سیاست خارجی دولت احتمالی قالیباف معرفی شود و از قالیباف حمایت کند. ائتلافی که با توجه به تنازعات دو طرف بعید به نظر می‌رسد. روزنامه اعتماد نوشت برخی زمزمه‌ها شنیده می‌شود که ممکن است لاریجانی با قالیباف ائتلافی را تشکیل داده و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته کارشناسان اقتصادی در موضوع تحریم، آمریکا دیگر دستاویزی برای خود باقی نگذاشته تا علیه ایران استفاده کند و دشمن از هر نوع فشار و تحریم جدید علیه ایران ناتوان است. ضمن اینکه قطعنامه ضد ایرانی هم توان التهاب بازار را ندارد. به گفته کارشناسان اقتصادی در موضوع تحریم، آمریکا دیگر دستاویزی برای خود باقی نگذاشته تا علیه ایران استفاده کند و دشمن از هر نوع فشار و تحریم جدید علیه ایران...

وب‌گاه خبر آنلاین

مطابق آمارها از منظر رشد اقتصادی دولت‌های هاشمی رفسنجانی و رئیسی بهترین عملکرد را داشته اند. رقم رشد در این دو دولت به ترتیب برابر با 6.9 درصد و 4.5 درصد بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته کارشناسان اقتصادی در موضوع تحریم، آمریکا دیگر دستاویزی برای خود باقی نگذاشته تا علیه ایران استفاده کند و دشمن از هر نوع فشار و تحریم جدید علیه ایران ناتوان است. ضمن اینکه قطعنامه ضد ایرانی هم توان التهاب بازار را ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک گزاره تکراری در هنگام اعلام نامزدی «ابراز نگرانی نسبت به سرنوشت ایران و کشور» بود. البته طبیعی بود که برخی از نامزدهای شاخص اصولگرایان و حامیان وضع موجود از اظهار این گزاره اجتناب کنند، ولی در مجموع این رویکرد نزد اغلب نامزدهای اصلی رایج بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حدود سه هفته به انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری باقی مانده است. احتمالا یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد بحث در مناظرات، بررسی عملکرد اقتصادی در دولت‌های گذشته و ارائه راهکارها برای بهبود متغیرهای کلان اقتصادی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی یکسال اخیر، رئیس جمهور چین سه بار پای برگه‌ای را امضا کرده که حاوی تعرض به تمامیت ارضی ایران بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاددانان تاکید دارند که رشد اقتصادی در کشور ما بیش از هرچیز متاثر از وضعیت صادرات نفتی و درآمدهای ارزی ناشی از آن است. بررسی آمارهای رشد در دولت‌های مختلف نیز همین موضوع را تایید می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی در مناظره انتخاباتی سال 1392، تاکید کرد: مذاکره با آمریکا راحت‌تر از اروپاست چون اروپایی‌ها یک کدخدا دارند که مرتب باید بروند اجازه بگیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام کاخ سفید گفت: «ما ممکن است در سال‌های آینده به نقطه‌ای برسیم که در آن تعداد تسلیحات مستقر شده فعلی افزایش یابد. در صورتی که رئیس جمهور چنین تصمیمی بگیرد، ما باید کاملاً آماده باشیم که این تصمیم را اجرا کنیم.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مقام آمریکایی تاکید کرد که آمریکا به کنترل تسلیحات بین المللی و رژیم های منع اشاعه که برای محدود کردن گسترش سلاح های هسته ای طراحی شده اند، متعهد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهید بزرگوار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، میراثی ارزشمند و نیکو از خود بر جای گذاشت که یکی از مصادیق آن، پایبند بودن به رفتار انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از پاسخ ادعایی اسرائیل به رگبار موشک ها و پهپادهای رهگیری شده جمهوری اسلامی ایران، یک سوال اساسی در خاورمیانه همچنان مطرح است: آیا واقعا از زمان آغاز جنگ غزه در هفت اکتبر، چیزی - فراتر از تلفات جانی وحشتناک - تغییر کرده است؟ روئل مارک گرچت پژوهشگر مقیم بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها چهارشنبه 5 ژوئن 2024 در تحلیلی در موسسه هوور می‌نویسد: بیایید چند سوال فرعی را در کنار سوال اصلی در نظر...

وب‌گاه گسترش

وزیر راه و شهرسازی از افزایش ترانزیت کالا خبر داده است.