شنبه 7 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

ظاهراً درک تندروها از معنای سیاست و انتخابات مثل همه ادراکات دیگر آنان، متفاوت از عقل سلیم یا متعارف است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ سفید در واکنش به اظهارات مسعود پزشکیان رئیس جمهوراسلامی ایران درباره برجام گفت: معتقدیم دیپلماسی بهترین روش است اما اکنون از آن بسیار دور هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان رادیکال: در صورتی که تا شش ماه آینده دولت اقدامی در جهت رفع حجاب نکند ماه عسل آن تمام خواهد شد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو جلسه علنی و غیرعلنی روز گذشته مجلس با پس‌لرزه‌های سخنان رئیس‌جمهور در نخستین نشست خبری‌اش همراه بود. برخی از نمایندگان مجلس دراین دو نشست انتقادهایی را به سخنان پزشکیان وارد کردند. «دنیای‌اقتصاد» در گفت‌وگو با دو فراکسیون انقلاب و مستقلین نظرات آنها را در این مورد جویا شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آذربایجان با پایان جنگ قره‌باغ تلاش کرده تا نقش خود را در جغرافیای قفقاز جنوبی برجسته کند؛ کریدور زنگزور اهرم این بازیگر برای مانور در قفقاز جنوبی و صف آرایی در این منطقه قلمداد می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از انتخاب روسای کمیته‌های پنج‌گانه این کمیسیون خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه کان رژیم صهیونیستی سه شنبه شب اعلام کرد که در تمامی بنادر رژیم صهیونیستی از جمله ایلات اعلام آماده باش کامل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه خواستار اعمال فشار بیشتر بر اسرائیل و حماس برای دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بورل با اشاره به اینکه جنگ غزه به یک سالگی خود نزدیک می‌شود، اظهار کرد که اسرای اسرائیلی و مردم غزه نمی‌توانند بیشتر از این منتظر بمانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فلاحت پیشه گفت: معتقدم برجام مرده است و اصلا برجام نداریم. پاییز امسال بخش اعظمی از تحریم‌های برجام و بندهایش از بین می‌رود و تا سال آینده برجام تمام شده است. لذا الان بحث برجام مطرح نیست.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رضایی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: بعد از بررسی برخی مسائل روز کشور، آئین نامه داخلی کمیسیون مورد تصویب نهایی اعضای کمیسیون قرار گرفت. وی ادامه داد: دستور بعدی در کمیسیون، تعیین اعضای کمیته‌های پنجگانه کمیسیون امنیت ملی و همین طور انتخاب رؤسای آن‌ها بود که 5 کمیته دفاعی، امنیت، روابط خارجی،...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از انتخاب روسای کمیته‌های پنج‌گانه این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رؤسای 5 کمیته کمیسیون امنیت ملی مجلس مشخص شدند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تشریح جلسه این کمیسیون که بعد از ظهر امروز، سه‌شنبه 27 شهریور ماه برگزار شد، پرداخت.