شنبه 7 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسام الدین آشنا به انتصاب ها در حوزه اطلاع رسانی دولت کنایه زد.

خبرگزاری مهر

پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، گزارش «اهداف و اولویت‌های FATF در 2026-2024؛ بینش‌هایی برای ایران» را منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

باز کردن پای ایران با هدف لاپوشانی در ابعاد ترورهای سریالی ترامپ آن هم با هدایت رسانه‌های نزدیک به گروهک تروریستی منافقین معنای خاصی دارد.

وب‌گاه گسترش

تقریبا یک ماهی است که از بزرگترین قرعه کشی ایران خودرو، خودروساز بزرگ داخلی می گذرد. در این لاتاری بزگ تا 2 شهریور 1403 فرصت داشتند متقاضیان خودرو شرکت کنند. تعداد که در این قرعه کشی شرکت کردند چیزی حدود 3 میلیون و 57 هزار نفربود و تعداد خودرویی که ایران خودرو برای عرضه داشت 115 تا 120 هزار دستگاه خودرو بود. یعنی چیزی حدود 25 برابر ظرفیت واقعی. متاسفانه از این تعداد شاید فقط 1 درصد...

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دروغ‌پردازی و صدور بیانیه‌های ضدایرانی به بهانه‌های دروغین، هیچ کمکی به آماده‌سازی فضا برای مذاکره نخواهد کرد و در نهایت به ضرر غربی‌ها خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

نخستین نشست خبری «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور با رسانه‌های داخلی و خارجی ساعت 15 امروز دوشنبه 26 شهریور 1403 در محل سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دروغ‌پردازی و صدور بیانیه‌های ضدایرانی به بهانه‌های دروغین، هیچ کمکی به آماده‌سازی فضا برای مذاکره نخواهد کرد و در نهایت به ضرر غربی‌ها خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بعید می‌دانم کشور مهمی باشد که رسانه‌های رسمی و تلویزیون آن به اندازه ایران کم‌مخاطب و در برخی زمینه‌ها در حد بی‌مخاطب باشند و از نظر رسانه‌ای استقلال نداشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

عباس مقتدایی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: حمله موشکی انصارالله یمن به عمق خاک اسرائیل را تحولی مهم در معادلات منطقه‌ای و نشانه ضعف سامانه‌های دفاعی اسرائیل است. وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت روزبه‌روز در حال تقویت توانمندی‌های خود است، افزود: این حمله نشان داد که توان موشکی مقاومت افزایش یافته و جبهه...

وب‌گاه خبر آنلاین

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در «کافه خبر» گفت: معتقدم برجام مرده است و اصلا برجام نداریم. پاییز امسال بخش اعظمی از تحریم‌های برجام و بندهایش از بین می‌رود و تا سال آینده برجام تمام شده است. لذا الان بحث برجام مطرح نیست. حتی در ایران اگر بحثی وجود داشته باشد بحث توافق جدید است. یعنی معتقدم آمریکایی‌ها نیاز به این توافق دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناظران بر این باورند که تحریم‌های اعمالی غرب بالاخص ایالات متحده علیه روسیه بی‌نتیجه بوده و نتوانسته ماشین جنگی کرملین را متوقف کند. این گروه به پاشنه آشیل اهرم غیرنظامی غرب اشاره کرده و براین باورند که سلاح تحریم‌ها صرفا غیرنظامیان و مردم عادی را قربانی می‌کند و بس.

وب‌گاه خبر آنلاین

سری جدید اتهام‌زنی علیه جمهوری اسلامی که جمعه گذشته با برخی تصاویر ادعایی از رهگیری کشتی‌هایی در خزر هم پررنگ‌تر در صدر خبرها قرار گرفت، تکرار دور باطلی است که غرب در روابط خود با ایران در پیش گرفته است. در هر دور تکرار این دور باطل جمهوری اسلامی ایران، مصمم‌تر از قبل بر سر مواضع خود ایستادگی کرده و بار دیگر کشورهای غربی را در بن‌بست تازه‌ای قرار می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی منابع امنیتی اعلام کردند که فرد مسلح به دنبال تیراندازی به ترامپ بوده است.