پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم با اشاره به پاسخ شب گذشته ایران به رژیم اسرائیل گفت: اسرائیل یک خطای بزرگ انجام داد و به ساختمان کنسولی ایران در دمشق حمله کرد که موجب شهادت فرماندهان شجاع سپاه پاسداران شد. این کار، احمقانه بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از آسیب جدی فرودگاه نظامی اسرائیل در عملیات شب گذشته ایران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم نسبت به پاسخ شب گذشته ایران به اسرائیل واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از آسیب جدی فرودگاه نظامی اسرائیل در عملیات شب گذشته ایران خبر داد.

وب‌گاه الف

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: مقاومتی که فلسطینیان در طی بیش از 6 ماه گذشته انجام داده اند در طول تاریخ مبارزات معاصر و متاخر این کشور بی نظیر بود و در طی این مدت نشان داده شد که فلسطین تنها نیست بلکه مسلمانان و آزادی‌خواهان در سراسر جهان در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در حملات شب گذشته ایران فرودگاه نظامی رژیم صهیونیستی آسیب جدی دید به گونه‌ای که تا مدت‌ها قابل استفاده نخواهد بود؛ این فرودگاه آشیانه هواپیمای اف 35 رژیم صهیونیستی است که کنسولگری ایران را مورد هدف قرار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی، در دیدار عیدانه امروز گفت: اسرائیل یک رژیم آدمکش است که به اصول بین‌المللی نیز توجه نمی‌کند. اسرائیل یک خطای بزرگ انجام داد و به ساختمان کنسولی ایران در دمشق حمله کرد که موجب شهادت فرماندهان شجاع سپاه پاسداران شد. این کار، احمقانه بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران آغازگر اقدام نظامی نبوده است. اسرائیل حمله را شروع کرد و ایران فقط پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از گفت‌وگو با وزیر امور خارجه ایران درباره حمله ایران به نقاطی در اراضی اشغالی خبر داده و بر اهمیت جلوگیری از گسترش تنش‌ها تاکید کرد.

وب‌گاه الف

دانشیار گروه علوم سیاسی دانشگاه اصفهان گفت: اقدام ایران در حمله به رژیم صهیونیستی، اعتبار کشورمان و قدرت نرم آن را در جهان اسلام افزایش داد.

وب‌گاه الف

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از گفت‌وگو با وزیر امور خارجه ایران درباره حمله ایران به نقاطی در اراضی اشغالی خبر داده و بر اهمین جلوگیری از گسترش تنش‌ها تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه کشورمان در تماس همتای ترکیه ای خود با اشاره به پایان عملیات ایران علیه اسرائیل گفت که حمله جدید اسرائیل پاسخ قوی‌تری خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای عالی مصالحه ملی دولت سابق افغانستان از حملات موشکی ایران به اسرائیل حمایت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از گفت‌وگو با وزیر امور خارجه ایران درباره حمله ایران به نقاطی در اراضی اشغالی خبر داده و بر اهمین جلوگیری از گسترش تنش‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از نشست قریب الوقوع اروپا با محوریت حملات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی خبر داد. «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز یکشنبه اعلام کرد که خواستار نشست فوق العاده سران اروپا در این زمینه است. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که این نشست روز سه شنبه و به صورت ویدو کنفرانس برگزار خواهد شد. بورل...