پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

فلاحت‌پیشه با اشاره به واکنش‌آمریکایی‌ها به حملات سپاه به اسرائیل گفت: به طور مشخص مقامات امریکایی از جمله بایدن و بلینکن سعی کردند، عملا اسرائیل را به خویشتن‌داری دعودت کنند و اعلام کردند که آمریکایی‌ها وارد این جنگ نمی‌شوند. این عوامل نشان می‌دهد که ممکن است این بحران پایان گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره عملیات وعده صادق نکاتی را بیان کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عمویی گفت: اسرائیل متوجه شد که توانمندی نظامی ایران بسیار بیشتر از اقدامی است که در بامداد روز 26 فروردین صورت گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با یان بورگ وزیر امور خارجه مالت تاکید کرد که پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی مطابق حقوق بین‌الملل انجام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد پس از سخنرانی سفیر ایران در این نهاد بین المللی اعلام کرد: رژیم اسرائیل باید تنبیه می‌شد تا نظم بازگردد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با وزیر خارجه هند، وی را از چگونگی دفاع مشروع ایران و تنبیه رژیم اسراییل مطلع کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت امورخارجه عربستان یکشنبه شب گزارش داد که حسین امیر عبداللهیان و فیصل بن فرحان در خصوص تحولات منطقه تلفنی گفتگو کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: وعده ما پاسخ پشیمان‌کننده و تنبیه صهیونیست‌ها بود که تحقق پیدا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دقایقی قبل از ساعت 24 شنبه شب 25 فروردین ماه خبرهای اولیه از آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل در رسانه ها منتشر شد تا اینکه سپاه پاسداران در دو بیانیه رسمی اعلام کرد که با ده ها پهپاد و موشک‌های کروز و بالستیک از داخل خاک ایران به رژیم صهیونیستی حمله کرده است. پیش از ساعت 3 بامداد سیل پهپادهای شاهد 136 و موشک های بالستیک خیبر به آسمان سرزمین های اشغالی رسید و گنبد آهنین را...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و جوزف بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی، عصر امروز، یکشنبه طی گفت‌وگوی تلفنی در خصوص موضوعات مهم منطقه‌ای و بین المللی، از جمله عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی به ویژه به بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق و همچنین تداوم بحران انسانی...

وب‌گاه خبر آنلاین

حملات سپاه پاسداران به پایگاه های نظامی اسرائیل همچنان سرخط مهمترین اخبار رسانه های جهان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران گفت: در برابر انفعال دیپلماتیک سازمان ملل متحد و شورای امنیت، ایران راهی جز تنبیه رژیم صهیونیستی در چارچوب دفاع مشروع نداشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه سوریه در رایزنی تلفنی با همتای ایرانی خود بر حق مشروع تهران برای پاسخ به اقدام شرورانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگی ایران در سازمان ملل با بیان اینکه تهران به دنبال تشدید درگیری در منطقه نیست، نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر توسط اسرائیل هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم نسبت به پاسخ شب گذشته ایران به اسرائیل واکنش نشان داد.