پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: به نظر من بیشتر یک نمایش است که رژیم اسرائیل عنوان کرده است که ما ظرف یک هفته اقدام می‌کنیم، چون من فکر می‌کنم آن‌ها تا مدت‌ها نتوانند به خاطر صدماتی که از سوی ایران دیدند را به اجرا بگذارند.

وب‌گاه عصر ایران

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در پی عملیات «وعده صادق» که توسط ایران علیه نقاطی در اراضی اشغالی انجام شد، امروز (یکشنبه) گفت که از وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا خواسته است 16 آوریل (28 فروردین) یک ویدیو کنفرانس فوق‌العاده برای گفت‌وگو درباره تحولات منطقه و کمک به تنش‌زدایی از درگیری‌ها در آن تشکیل دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از برگزاری جلسه فوق‌العاده وزرای امور خارجه این نهاد اروپایی در پی حمله ایران به نقاطی در اسرائیل خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره حملات پهپادی موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی اظهارکرد: حمله دیشب سپاه به سرزمین‌های اشغالی، به نوع خودش بی نظیر بود که برای اولین بار در مواجهه بین ایران و رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد. وی افرود: واکنش ایران به اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت ایران در دمشق،...

وب‌گاه گسترش

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در روز یکشنبه 26 فروردین ماه امسال، بدون تغییر نسبت به روز کاری گذشته، ثابت مانده است. طبق این اطلاعات، هر اسکناس دلار آمریکا امروز به قیمت 43 هزار و 567 تومان در این مرکز معامله شده است.

وب‌گاه گسترش

از صبح امروز نرخ دلار که قبلاً به دلیل هیجانات ناشی از اخبار سیاسی افزایش یافته بود، روند کاهشی به خود گرفته است. در حال حاضر، بازار ارز فردوسی با سراشیبی قیمت مواجه شده است. این نشان می‌دهد که بازار ارز بسیار حساس به تحولات سیاسی و تحت تأثیر آن قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان گفت: جمهوری اسلامی ایران در صورت لزوم، برای صیانت از منافع مشروع خود در برابر هرگونه تجاوز جدید، تردید به خود راه نخواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید توصیه‌هایی که آمریکا به اسرائیل کرده پیرامون این محور است که اسرائیل به گونه‌ای عمل کند که موضوع خاتمه پیدا کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، با تاکید بر بهره مندی از فضای مجازی برای توسعه صنعت توریسم و گردشگری گفت: کلیپ خواننده اسلامی مالزیایی از شهر تاریخی اصفهان بیش از 50 میلیون بازدید داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشور گفت: هشدار دادیم که اگر آمریکا به تل‌آویو کمک کند پایگاه‌هایش در منطقه هدف قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عباس موسوی گفت: پاسخ مشروع و تنبیهی ایران در این مرحله خاتمه یافت اما هرگونه شرارت بعدی ممکن است به پایان عمر رژیم صهیونیستی تبدیل شود.

وب‌گاه گسترش

دلار در بازار آزاد امروز 26 فروردین با روندی ریزشی روبرو شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران با صراحت اعلام کرده بود که اسرائیل را تنبیه خواهد کرد و این اتفاق افتاد. جریانی که اتفاق افتاده در راستای تامین صلح برای کل جهان است. امروز جمهوری اسلامی در تنبیه یک رژیم وحشی و غیرمتمدن پیشقدم است. در هزاره سوم آنچه اسرائیل انجام داد وحشی‌گری بود و آنچه ایران انجام داد تامین صلح برای جهانیان بود./ دانشجو

وب‌گاه گسترش

بر اساس اطلاعات ارائه شده، امروز در شروع معاملات، قیمت دلار با جهشی سه هزار تومانی به نزدیکی کریدور هفتم رسید. این افزایش قیمت دلار، متأثر از تنش‌های سیاسی و پاسخ ایران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق بوده است. این تحولات سیاسی منجر به افزایش قیمت ارز در بازار شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفتر نمایندگی ایران در ژنو گفت: ایران به عنوان یکی از اعضای مسئول سازمان ملل، به اهداف و اصول مندرج در منشور این سازمان متعهد است.

خبرگزاری میزان

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عملیات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خواست ملت ایران بود گفت: چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد مجددا با ماجراجویی اقدامی را مخالف منافع امنیت کشورمان به اجرا بگذارد خود، حامیان و هدایت‌کنندگانش با جوابی سخت و پشیمان‌کننده مواجه خواهند شد.