پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

علی مطهری گفت: دولت در هر آنچه که مربوط به رفتار مردم و نظم اجتماعی است، باید ورود کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان در پی مواضع غیر مسئولانه برخی مقامات این کشور‌ها در قبال پاسخ متقابل ایران به اقدامات رژیم صهیونیستی به وزارت خارجه احضار شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در لبنان در خصوص واکنش امروز جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت ایران در دمشق مواردی را بیان کرد.

خبرگزاری دانشجو

عباس مقتدایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: ایران با صراحت اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی را تنبیه خواهد کرد و این اتفاق افتاد. وی افزود: جریانی که اتفاق افتاده در راستای تامین صلح برای کل جهان است و امروز جمهوری اسلامی در تنبیه یک رژیم وحشی و غیرمتمدن پیشقدم است. مقتدایی اظهار داشت: در هزاره سوم آنچه رژیم صهیونیستی...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی می‌گوید: آمریکا از قبل اعلام کرده بود که وارد جنگ رژیم صهیونیستی و ایران نخواهد شد، از طرفی ایران هم از طریق مجاری دیپلماتیک و به صراحت به آمریکا اعلام کرده بود که وارد این بازی نشود و به صراحت این پیام را به واشنگتن منتقل کرد که آنها خطایی مرتکب شدند و باید پاسخ خود را دریافت کنند، اگر شما وارد این بازی شوید حتماً همه موقعیت‌های...

وب‌گاه گسترش

فعالان بازار ارز و سکه تهران اعلام می‌کنند که در پی تحولات اخیر در خاورمیانه، این بازار هیجانی شده است. برخی از این فعالان توصیه می‌کنند که در حال حاضر از خرید خودداری شود و بهتر است تنها نظاره‌گر بازار بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایندگان مجلس در صحن علنی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی را بررسی خواهند کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی یکی از دستورکارهای امروز مجلس است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در مجلس گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درباره طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی بررسی می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستور کار جلسه علنی امروز - یکشنبه - قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: حمله ایران به اسرائیل این پیام را دارد که مجموعه توانمندی دفاعی کشورمان تنها برای دفاع از امنیت ملی منطقه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درباره طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی در دستور کار امروز نمایندگان مجلس قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر کانادا به حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست وزیر کانادا به حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حیدری گفت: تروریستی خواندن لشکر زینبیون توسط دولت پاکستان آسیبی به امنیت این کشور است.