پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست وزیر کانادا به حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حیدری گفت: تروریستی خواندن لشکر زینبیون توسط دولت پاکستان آسیبی به امنیت این کشور است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نیرو‌های مسلح در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم صهیونیستی مجموعه‌ای از حملات نظامی علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم را به انجام رساندند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند 51 منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران گفت: امروز تماس تلفنی همتایانم از هلند، بلژیک و قبرس را دریافت کردم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر خارجه روسیه طی گفتگوی تلفنی رایزنی و تبادل نظر کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در گفتگوی تلفنی خانم هانکه لرونس اسلات وزیر امور خارجه هلند با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، درخصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه و تحولات منطقه گفتگو شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

صادرات اسرائیل در سال گذشته (2023) دچار یک بحران و کاهش 6 درصدی شد، اما پنج کشور عربی با ثبت رشد قابل‌توجه صادرات اسرائیل در همان سال، تجارت خارجی اسرائیل را نجات دادند؛ امری که به اسرائیل اجازه داد تا از کاهش شدیدتر حجم صادرات خود اجتناب کند. در میان این پنج کشور، مراکش با 128 درصد رشد صادرات از اسرائیل در رتبه نخست قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

در دکترین و قاموس سیاست خارجی کشورمان، رژیم نامشروع صهیونیستی به دلیل ماهیت اشغالگرایانه و رویکرد مداخله گرایانه و توسعه طلبانه‌اش، بازیگری بحران‌ساز و غده‌ای سرطانی در منطقه محسوب می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی شبکه‌های خبری آمریکا جمعه 24 فروردین به نقل مقامات اطلاعاتی این کشور خبر داده‌اند که ایران تجهیزات نظامی خود از جمله یکصد موشک کروز و شمار قابل توجهی پهپاد را برای تدارک حمله احتمالی علیه اسرائیل در داخل کشور جا‌به‌جا کرده است. برخی شبکه‌های خبری آمریکا جمعه 24 فروردین به نقل مقامات اطلاعاتی این کشور خبر داده‌اند که ایران تجهیزات نظامی خود از جمله یکصد موشک کروز و شمار قابل توجهی...

وب‌گاه الف

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به وضعیت موجود هیأت رئیسه به جدیت انتقاد دارم و ما نیاز به تحول داریم، گفت: مجلس نماینده محور نیست و اکنون تمام قدرت در ریاست متمرکز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتقادات از دولت رئیسی این روزها اوج گرفته است و برخی حامیان دولت نیز معتقد به اصلاح و تغییر کابینه هستند، در مقابل برخی معتقدند که تغییر در سال سوم چندان اثرگذار نیست.

وب‌گاه گسترش

مرکز مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، یورو و درهم اماراتی را اعلام کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کریستالینا جورجیوا در راس صندوق بین‌المللی پول ابقا شد؛ زنی که او را یکی از قدرتمندترین زنان دنیا می نامند و توصیف ویژگی‌های مثبت از سوی برخی مدیران ارشد هم مهر تاییدی بر توانایی‌های منحصربه فرد این زن ارزشمند است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سوال تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان به منظور بررسی تحولات منطقه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌رود.