پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب جمعه قم گفت: رژیم اشغالگر در یک محاصره عجیبی قرار گرفته است و مانند حیوانی که محاصره شده است و راه فراری ندارد به دیگران چنگ‌ودندان نشان می‌دهد، به‌همین خاطر به کنسولگری ما حمله می‌کند و مزدورانش را در شرق کشور به‌حالت آماده‌باش در می‌آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعاً مقابله به مثل جمهوری اسلامی ایران با اسراییل سر جای خودش است و به موقع انجام خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که قطعاً مقابله به مثل جمهوری اسلامی ایران با اسراییل سر جای خودش است و به موقع انجام خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگر بحث تحریم‌ها و سیاست خارجی را کنار بگذاریم، یکی از بزرگ‌ترین چالش اقتصادی کشور ما در سالی که گذشت به تصمیمات اقتصادی دولت بازمی‌گردد.

وب‌گاه گسترش

در این گزارش تحولات بنیادین در سیاست خارجی عربستان و هم چنین روابط اقتصادی و تجاری در دوره حکومت بن سلمان را مورد بررسی قرار دادیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با فرسایشی شدن جنگ در اوکراین، کارشناسان در باب پشت پرده ماجراجویی پوتین فرضیه های بسیاری را مطرح کرده اند، هرچند همه آنها در باب اسن که باید ماشین جنگی مسکو متوقف شود، اجماع نظر دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان همچنین در سیاست خارجی نیز در حالی از مذاکره سخن به میان می آورند که آمریکا علاوه بر خروج از برجام از هیچ اقدامی نیز علیه جمهوری اسلامی فروگذاری نکرده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: روز قدس امسال فقط مربوط به مسلمانان نیست بلکه مربوط به همه وجدان‌های بیدار در عالم و حقیقتا جهانی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت سیزدهم در جمع سفرا و کارداران کشورهای اسلامی گفت: قدرتمند شدن و اقتدار کشورهای اسلامی را قدرتمند شدن خود و همه کشورهای اسلامی می‌دانیم و کوچک‌ترین ناامنی در هر کدام از کشورهای اسلامی را ناامنی در همه کشورهای اسلامی می‌دانیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر امروز - پنجشنبه - در آستانه روز جهانی قدس، در دیدار «سفرا و کارداران کشور‌های اسلامی» ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع، ماه مبارک رمضان را ماه تقویت دگرخواهی در پرتو خداخواهی و صیام و قیام دانست و تصریح کرد: آیات نورانی قرآن کریم و مبعوث شدن رسول گرامی اسلام برای هدایت همه مردم و انسان‌هاست، اما هوا‌های نفسانی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران دست همکاری همه همسایگان و کشورهای اسلامی را به گرمی می‌فشارد و اولویت سیاست خارجی ما تقویت تعامل سازنده و پیشبرد منافع مشترک و متقابل با کشورهای اسلامی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در ضیافت افطار با سفرای کشورهای اسلامی گفت: همکاری با همه کشورهای اسلامی در دستور کار جمهوری اسلامی است.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور در دیدار سفرا و کارداران کشور‌های اسلامی تقویت روابط با همسایگان را از محور‌های اساسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران دست همکاری همه همسایگان و کشور‌های اسلامی را به گرمی می‌فشارد و اولویت سیاست خارجی ما تقویت تعامل سازنده و پیشبرد منافع مشترک و متقابل با کشور‌های اسلامی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور در دیدار «سفرا و کارداران کشورهای اسلامی» اظهار داشت: یکی از چالش های مشترک کشورهای اسلامی و منطقه دخالت بیگانگان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق با موجی از واکنش‌های چهره‌های نظامی و سیاسی همراه شد و ضمن ارائه پیام تسلیت، به واکاوی هدف اسرائیل از این حمله پرداختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه‌ای نوشت: رژیم صهیونیستی بدون شک به همت ایمان و غیرت جوانان و مردم فلسطین از این منطقه ریشه‌کن خواهد شد.