پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه ایران با رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار و طرفین بر آمادگی متقابل برای توسعه همکاری‌های دوجانبه تاکید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس گفت: طی 6 ماه گذشته رژیم صهیونیستی چندین بار مستقیم و غیرمستقیم تلاش کرده است که ایران را به عکس‌العمل وادار کند، اما عملا موفق نبوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قادری گفت: با توجه به ارتباط بین گروهک تروریستی جیش‌الظلم و سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، عملیات دیشب تلاشی برای به تعویق انداختن پاسخ ایران به جنایت صهیونیست‌ها در دمشق است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای را صادر کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، گفت‌وگوی تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و جوزپ بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور سیاست خارجی و امور امنیتی انجام شد. امیرعبداللهیان در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت هفت نفر از مستشاران نظامی کشورمان و تعدادی غیرنظامی و همچنین...

خبرگزاری دانشجو

عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاردانشجو گفت: حملات اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، امتداد تجاوزات مکرر این رژیم به سوریه بود که در ابتدای امر، نقض حاکمیت سوریه محسوب می‌شود. وی افزود: ساختمانی که توسط رژیم صهیونیستی مورد حمله قرار گرفت، متعلق به سفارت ایران بوده است که در سال‌های گذشته محل فعالیت‌های دیپلماتیک...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جوزپ بورل با اشاره به این که نگرانی‌های جدی جمهوری اسلامی ایران را با سایر اعضای اتحادیه اروپا در میان خواهد گذاشت، خواستار تداوم خویشتنداری جمهوری اسلامی ایران شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسین امیرعبداللهیان در گفتگوی تلفنی با نماینده عالی اتحادیه اروپا گفت: مقامات اروپایی همواره ایران را به خویشتن‌داری دعوت می کنند درحالی‌که اسرائیل با نقض قوانین و مقررات بین المللی، یک مکان دیپلماتیک که براساس کنوانسیون حقوق دیپلماتیک و کنسولی از مصونیت کامل برخوردار است را مورد حمله قرار داده است..

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور سیاست خارجی و امنیتی با اشاره به محکومیت حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران از سوی گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد، خواستار تداوم خویشتنداری جمهوری اسلامی ایران شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب موضوع حجاب را از جنبه‌های فقهی، قانونی و ملاحظات جانبی در خور توجه دانستند و افزودند: از لحاظ شرعی، حجاب حکم مسلم شرعی است و پوشاندن بدن برای زنان غیر از صورت و دو کف دست واجب شرعی و غیرقابل صرف‌نظر کردن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار سران قوا، جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام و چهره‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، ظرفیت‌های طبیعی و انسانی کشور را برای تحقق انتظارات بجای مردم، مناسب خواندند و با ضروری خواندن تشکیل یک گروه زبده صاحب فکر برای مشخص کردن راه‌های مشارکت همه مردم در تحقق شعار سال، افزودند: هر تلاشی برای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با یان بورگ وزیر خارجه مالت تاکید کرد که رژیم اسرائیل می‌بایست در چارچوب حقوق بین الملل مجازات شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور سوریه حمله تروریستی به بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق توسط رژیم اسرائیل را قویا محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان و عبدالله بوحبیب وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان در یک گفت‌وگوی تلفنی در خصوص مسائل مختلف رایزنی کردند.