پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: غزه تمام پروژه‌های صهیونیست‌ها و غربی‌ها را که ده‌ها هزار نفر را در برابر دیدگان جهانیان شهید و مجروح کردند بر هم زد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر بولیوی حمله اخیر به ساختمان بخش کنسولی سفارت کشورمان در سوریه که موجب جان باختن چندین شهروند ایرانی شد را به وزیر خارجه کشورمان تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با دیپلمات ارشد چینی گفت که مسئولیت تشدید سطح تنش‌ها در منطقه بر عهده حامیان رژیم صهیونیستی است.

وب‌گاه الف

اندیشکده آمریکایی «دفاع از دموکراسی‌ها» پیام رهبری و دیگر مقام‌های ارشد کشورمان در مورد مجازات رژیم صهیونیستی را مایه نگرانی سران این رژیم عنوان کرد.

خبرگزاری دانشجو

عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاردانشجو گفت: حملات اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، امتداد تجاوزات مکرر این رژیم به سوریه بود که در ابتدای امر، نقض حاکمیت سوریه محسوب می‌شود. وی افزود: ساختمانی که توسط رژیم صهیونیستی مورد حمله قرار گرفت، متعلق به سفارت ایران بوده است که در سال‌های گذشته محل فعالیت‌های دیپلماتیک...

خبرگزاری تسنیم

حزب ندای ایرانیان در اطلاعیه‌ای، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در خاک سوریه را محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو با معاون وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه در امور کشور‌های مشترک المنافع دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است اسرائیل توان کشاندن جنگ به خاک ایران را ندارد و تاکید می کند؛ اسرائیل اصلاً عددی نیست، بلکه آمریکا، اروپا و کشورهای عربی که از این رژیم حمایت می‌کنند و داشتند، می‌گویند این کار انجام دهد. لذا باید بدانند که جواب دندان‌شکنی به آنها داده خواهد شد که از کرده خود پشیمان خواهند شد.

وب‌گاه گسترش

در جریان معاملات روز چهارشنبه 15 فروردین 1403، قیمت دلار در بازار مشخص شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگی ایران نزد سازمان ملل در نیویورک تصریح کرد که تصویب قطعنامه‌ای ذیل فصل هفتم برای مهار رژیم اسرائیل ضروری است.

وب‌گاه گسترش

با وجود اظهارات امیدوارکننده تیم اقتصادی دولت در ایام نوروز و حتی در یکی، دو روز اخیر، باقی ماندن برخی متغیرها در آغاز سال 1403، به مشکل "عدم قطعیت" و "بلاتکلیفی" اقتصاد ایران دامن زده است. این متغیرها در طیف وسیعی قرار می‌گیرند که از نوسان نرخ دلار و شوک تازه به بازار ارز پس از حملات اخیر تروریستی در دمشق تا رشد قیمت‌ها در آغاز سال همزمان با اعمال برخی تغییرات در مالیات‌ستانی و افزایش...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود واعظی در «کافه خبر» خبرآنلاین گفت: ما برجام را به نیت این‌که تحریم‌ها را از اقتصاد کشور بزداییم شروع کردیم، بحث کردیم و جلو رفتیم. برجام از آنِ آقای روحانی یا دولت نبود بلکه مختص کل کشور بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پایگاه خبری نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نوشته است: رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن مستشاران نظامی کشورمان، دست به قمار خطرناکی زد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: صهیونیست‌ها بدانند حمله به کنسولگری ایران در سوریه مجوزی برای ما شد که چنین حمله‌ای را علیه آنها انجام دهیم.