پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پایگاه خبری نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نوشته است: رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن مستشاران نظامی کشورمان، دست به قمار خطرناکی زد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: صهیونیست‌ها بدانند حمله به کنسولگری ایران در سوریه مجوزی برای ما شد که چنین حمله‌ای را علیه آنها انجام دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای امنیت روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه و آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد تلفنی گفتگو کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مخبر در جلسه با هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع،‌معادن و کشاورزی ایران تعامل پذیری، اعتماد، دوری از دیوان سالاری، چابکی در تصمیم گیری و بهره گیری از تیم های کارشناسی حرفه ای اقتصادی را از مهمترین ویژگی های بخش خصوصی برشمرد و تاکید کرد: هیچ گره اقتصادی در داخل کشور وجود ندارد که توسط مردم و فعالین اقتصادی قابل حل نباشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در پی حمله تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، خانواده شهدای ترور کشور بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه فایننشال تایمز گزارش داد که مادرید قصد دارد تا ماه ژوئیه (تیر / مرداد) کشور مستقل فلسطین را به رسمیت بشناسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، امروز سه‌شنبه عبدالفتاح السیسی سوگند ریاست جمهوری مصر را برای تصدی مجدد این پست در پارلمان این کشور ادا کرد. رئیس جمهور منتخب مصر تاکید کرد که اولویت سیاست خارجی مصر در دوره جدید ریاست جمهوری وی حفاظت از امنیت ملی مصر و تقویت روابط متوازن با تمامی طرف‌ها خواهد بود. همچنین السیسی اولویت خود در سیاست داخلی مصر را تکمیل و تعمیق...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیپلمات انگلیسی ضمن تاکید بر لزوم افزایش دسترسی‌ها برای انتقال کمک‌های بشردوستانه به غزه افزود: ما باید شاهد آتش‌بس موقت، انتقال کمک‌های امدادی به غزه، خروج گروگان‌ها (اسرای اسرائیلی) و سپس حرکت به سمت آتش‌بس پایدار باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس گفته سفیر ایران در سوریه تعداد شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به 13 نفر افزایش پیدا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رییس جمهور در جلسه با هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع،‌معادن و کشاورزی ایران تعامل پذیری، اعتماد، دوری از دیوان سالاری، چابکی در تصمیم گیری و بهره گیری از تیم های کارشناسی حرفه ای اقتصادی را از مهمترین ویژگی های بخش خصوصی برشمرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید در واکنش به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق پاسخی در شأن جمهوری اسلامی ایران و قدرت دفاعی‌مان داده شود؛ این انتظار آحاد مردم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر روسیه در باکو با حضور در سفارت ایران در جمهوری آذربایجان بر همکاری کشورهای همسو برای مقابله با جنایت‌هایی که با پشتوانه غرب انجام می‌پذیرد تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دفتر ریاست جمهوری در دولت سابق، گفت: نتیجه انتخابات نگران کننده‌است، ولی ما از کار خودمان (مشارکت در انتخابات) پشیمان نیستیم. ما در حزب اعتدال و توسعه اعتقادی به خیابان نداریم و فکر می‌کنیم که خیابان چیزی را عوض نمی‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در روسیه در دیدار با رئیس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون روسیه تاکید کرد که جمهوری اسلامی بریکس را گروهی مهم و تاثیرگذار می‌داند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: هیچ گره اقتصادی در داخل کشور وجود ندارد که توسط مردم و فعالین اقتصادی قابل حل نباشد.