پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: هیچ گره اقتصادی در داخل کشور وجود ندارد که توسط مردم و فعالین اقتصادی قابل حل نباشد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: با مردمی‌سازی اقتصاد می‌توانیم همه بخش‌های اقتصادی را به‌صورت همه‌جانبه فعال کرده و ضمن تحرک بخشی اقتصادی به کل جغرافیای کشور و گسترش فعالیت‌های اقتصادی و تجاری به خارج از مرزها، شاهد جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا با ابراز نگرانی درباره حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، خواستار خویشتن‌داری برای جلوگیری از گسترش تنش‌ها شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انبارلویی گفت: اسرائیل دنبال راه فراری از مشکلات خود است و به همین دلیل دست به ارتکاب جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق زد البته ایران هم حق دارد به شیوه‌ای که می‌داند، اسرائیل را مجازات کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد ایران در سال1403 با چالش‌های فراوانی روبه‌رو خواهد بود. به واسطه این چالش‌ها، به نظر می‌رسد که نرخ رشد تولید ناخالص داخلی حقیقی نمی‌تواند از مرز 4درصد عبور کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علاء‌الدین بروجردی منتخب مردم لارستان برای مجلس دوازدهم، درباره جنایات رژیم صهیونیستی در حمله وحشیانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق اظهار داشت: جنایت وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق عبور این رژیم غاصب از خط قرمز بین المللی یعنی کنوانسیون وین است. وی افزود: طبق کنوانسیون وین همه اماکن دیپلماتیک متعلق...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن محکوم کردن حمله تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، گفت: چنین عملیات‌هایی نشانه به بن‌بست رسیدن رژیم صهیونیستی و تلاش نخست وزیر برای گسترش منطقه درگیری و طرف‌های درگیر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته در پی حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سردار زاهدی و حاجی‌رحیمی فرماندهان سپاه در سوریه و لبنان و چند تن از یارانشان به شهادت رسیدند که نمایندگان مجلس در مصاحبه‌ها و همچنین در فضای مجازی نسبت به این اقدام واکنش نشان دادن که در ادامه می‌خوانیم: *قالیباف: رژیم صهیونیستی با مجازات سختی مواجه می‌شود محمدباقر قالیباف رئیس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موسوی نوشت: دیر زمانی است رژیم صهیونیستی اسرائیل عامدانه همه خطوط قرمز حقوقی، بین المللی، انسانی و اخلاقی را رد می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جلال زاده گفت: هیاتی از سوی کمیسیون برای بررسی های بیشتر جنایت حمله به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی ایران در سوریه انتخاب خواهند شد.

خبرگزاری دانشجو

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در واکنش به تهاجم جنگنده‌های رژیم موقت صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق اظهار کرد: قبل از هر چیزی درود می‌فرستم به ارواح پاک شهدا به خصوص سرداران شهید زاهدی و رحیمی و پنج همراهشان که با تجاوز رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. وی با بیان اینکه حمله رژیم اشغالگر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس حمله متجاوزانه اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفت: طبق کنوانسیون وین همه اماکن دیپلماتیک متعلق به کشورها از مصونیت کامل برخوردار هستند و رژیم صهیونیستی با این اقدام عملا مجوز عبور از خط قرمزها را علیه خود صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه گفت که حمله هدفمند ارتش تروریست اسرائیل به کاروان کمک‌رسانی سازمان مردم نهاد «آشپزخانه مرکزی جهانی» که مسئولیت توزیع کمک‌های غذایی در نوار غزه را بر عهده دارد، شایسته محکومیت جهانی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی در پیامی نوشت؛ حمله ارتش تروریست صهیونیستی به کاروان کمک رسانی سازمان مردم نهاد آشپزخانه مرکزی جهانی، شایسته محکومیت جهانی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور سیاسی مقام معظم رهبری نوشت: مسئولیت شرارت‌های رژیم صهیونیستی به عنوان ارتش نیابتی آمریکا در منطقه، مستقیما برعهده واشنگتن است.