جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه گفت در رابطه با مقامات آمریکایی با فرار به جلو و فعال کردن ماشین تبلیغاتی خود در خصوص حقوق بشر در ایران، افزود: آن‌ها قادر نخواهند بود به تطهیر ظلم و مشارکت آمریکا در نسل‌کشی و کشتار جمعی مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری بپردازند. سخنگوی وزارت خارجه گفت در رابطه با مقامات آمریکایی با فرار به جلو و فعال کردن ماشین تبلیغاتی خود در خصوص حقوق بشر در ایران، افزود:...

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت خارجه گفت: مقامات آمریکایی با فرار به جلو و فعال کردن ماشین تبلیغاتی خود در خصوص حقوق بشر در ایران، قادر نخواهند بود به تطهیر ظلم و مشارکت آمریکا در نسل‌کشی و کشتار جمعی مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری بپردازند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی نوشت: استفاده سیاسی و ابزاری از حقوق بشر و سازوکارهای حقوق بشری بین المللی، بخشی از واقعیت سیاست خارجی آمریکا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه گفت که مقامات آمریکایی با فرار به جلو و فعال کردن ماشین تبلیغاتی خود در خصوص حقوق بشر در ایران، قادر نخواهند بود به تطهیر ظلم و مشارکت آمریکا در نسل‌کشی و کشتار جمعی مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری بپردازند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زارعی گفت: صحنه گردان و مدیریت امروز جنگ غزه با آمریکا است و هیچ اراده‌ای در کاخ سفید برای توقف جنگ و مقابله با اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌ها وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان با بیان اینکه دست دشمنان مشترک و سرویس‌های امنیتی آنها در اختلاف افکنی بین ایران و جمهوری آذربایجان عیان است، افزود: بزودی شاهد از سرگیری فعالیت سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خواهیم بود. سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان با بیان اینکه دست دشمنان مشترک و سرویس‌های امنیتی آنها در اختلاف افکنی بین ایران و جمهوری آذربایجان عیان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که نتیجه جنگ روسیه و اوکراین در بهار و تابستان امسال مشخص خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که نتیجه جنگ روسیه و اوکراین در بهار و تابستان امسال مشخص خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تندروهای راه یافته به مجلس به شدت ضد روحانی، ظریف، برجام و اصلاحات هستند. اما از سوی دیگر، هر چند از لحاظ تشکیلاتی سهامی در دولت سیزدهم به دست آورده‌اند اما بعید است که با دولت ابراهیم رئیسی به خصوص در حوزه‌های سیاست خارجی، فرهنگی و اجتماعی به چالش بر نخورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیمیتری مدودف فرمول صلح خود را در هفت ماده ارائه کرد که یکی از مواد آن تسلیم بدون قید و شرط کی‌یف است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داده ها می گویند که رشد اقتصاد چین روند معکوس طی می کند، این گزاره در کنار تنش های دیپماتیک این بازیگر با آمریکا موجب شده تا گمانه زنی ها در باب میزان توانایی این کشور در مهار بحران افزایش یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

الهیان گفت: آمریکا تمام‌قد از رژیم صهیونیستی برای کشتار زنان و کودکان در غزه حمایت می‌کند و با ژست حقوق بشری می‌خواهد وجهه کریه خود را بزک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان گفت: جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی خود بر اساس اصول و مبانی ثابت حرکت می کند که قابل خدشه و تغییر نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی تفصیلی با باکو تی. وی، گفت: به زودی شاهد از سرگیری فعالیت سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خواهیم بود. هیأتی برای آماده سازی مقدمات به تهران سفر کرده است. وی بیان کرد: همه اقوام ایرانی، ایران را از آن خود می‌دانند و از نظر بنده ایرانی‌ترین قوم در کشور ما آذربایجانی‌های ما هستند. دست دشمنان مشترک...

وب‌گاه مشرق نیوز

سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان گفت: دست دشمنان مشترک و سرویس‌های امنیتی آنها در اختلاف افکنی بین ایران و جمهوری آذربایجان عیان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در باکو از سرگیری فعالیت سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر داد.