جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان با بیان اینکه دست دشمنان مشترک و سرویس‌های امنیتی آنها در اختلاف افکنی بین ایران و جمهوری آذربایجان عیان است، افزود: بزودی شاهد از سرگیری فعالیت سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اغلب کاربران تیک‌تاک در آمریکا به حزب دموکرات تمایل دارند و بایدن در صورت امضای طرح ممنوعیت آن، با چالش جدی در انتخابات مواجه خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: رژیم صهیونیستی صلاحیت عضویت و باقی ماندن در هیچ یک از سازوکار‌های بین‌المللی مرتبط با حقوق زنان و کودکان را ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه لهستان قصد دارد تا بیش از 50 سفیر این کشور را فراخوانده و آنها را جایگزین کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دموکرات‌ها و جمهوریخواهان ایالات متحده آمریکا رسما نامزدی «جو بایدن» و «دونالد ترامپ» برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 را اعلام کردند. به این ترتیب، اگر اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای روی ندهد، دوئل سیاسی میان رئیس جمهوری پیشین و فعلی ایالات متحده در نوامبر 2020، هشت ماه دیگر تکرار خواهد شد. تنها نگاهی به نظرسنجی‌هایی که در هفته گذشته منتشر شده‌اند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه یک مقام آگاه درباره ادعای روزنامه آمریکایی "فایننشال تایمز" مبنی بر گفتگوی غیرمستقیم دو هیئت ایرانی و آمریکایی پیرامون موضوعاتی همچون تحولات دریای سرخ، ضمن تکذیب این موضوع گفت: استفاده از ابزار عملیات روانی و قلب واقعیت برای فریب افکار عمومی، بخشی از راهبرد آمریکا برای جبران ناکامی خود در صحنه دیپلماسی است در حالی که تبادل پیام‌ها و گفتگو‌های غیرمستقیم صرفاً محدود در چارچوب...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت ایران در پاکستان از جامعه بین‌المللی خواست نسبت به اهانت به مقدسات دینی مسلمانان، تعرض به اماکن مذهبی مسلمانان از جمله مسجد‌الاقصی بیتفاوت نباشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: اسرائیل تاوان تحت فشار گذاشتن پاناما توسط آمریکا را می‌پردازد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک منبع آگاه ضمن تکذیب گفتگوی غیر مستقیم ایران و آمریکا درباره تحولات دریای سرخ گفت: تبادل پیام‌های غیرمستقیم صرفاً محدود در چارچوب مذاکرات رفع تحریم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع آگاه ضمن تکذیب گفتگوی غیر مستقیم ایران و آمریکا درباره تحولات دریای سرخ گفت: تبادل پیام‌ها و گفتگوهای غیرمستقیم صرفاً محدود در چارچوب مذاکرات رفع تحریم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع آگاه گفت که تبادل پیام‌ها و گفتگوهای غیرمستقیم میان ایران و آمریکا صرفاً محدود در چارچوب مذاکرات رفع تحریم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اعضای مجلس سنای فرانسه شب گذشته جلسه استماعی درباره پیش نویس لایحه‌ای برگزار کردند که بر اساس آن دولت پیشنهاد ادامه کمک به اوکراین را داده بود. در این نشست 293 سناتور به این سند رای موافق، 22 نفر مخالف و 11 سناتور رای ممتنع دادند و به این ترتیب این لایحه به تصویب مجلس سنا رسید. البته در میان قانونگذاران کسانی نیز هستند، از جمله رهبر حزب کمونیست،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هماهنگ کننده سیاسی اتحادیه اروپا با محکوم کردن اقدامات تل آویو در استفاده از گرسنگی به عنوان سلاح جنگی علیه ساکنان غزه خواستار ارسال امدادرسانی به غزه از راه زمینی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ممکن است که تندروها با توافقات خارج یا در سطح پارلمان، در زمینه ورود به هیات رئیسه و راس هرم قوه مقننه ناکام شوند. اهمیتی ندارد که آن‌ها با همین میزان مشارکت، آرای اول پایتخت را به دست آوردند. به طور کلی، میزان آرا در زمینه ورود به هیات رئیسه و به خصوص تکیه زدن بر بلندترین صندلی مجلس بی‌تاثیر است. همان طور که محمدرضا عارف با یک میلیون و 600 هزار رای، رئیس مجلس دهم نشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هماهنگ کننده سیاسی اتحادیه اروپا با محکوم کردن اقدامات تل آویو در استفاده از گرسنگی به عنوان سلاح جنگی علیه ساکنان غزه خواستار ارسال امدادرسانی به غزه از راه زمینی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مخالفان نیکول پاشینیان رئیس جمهوری ارمنستان چهارشنبه شب در ایروان تظاهرات کرده و خواستار استعفای وی شدند.