جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای بر ضرورت توجه هند به سابقه ارزشمند زندگی مسالمت آمیز ادیان تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان و فواد حسین وزیر خارجه جمهوری عراق، امروز سه شنبه به صورت تلفنی گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سناتور‌های آمریکایی تاکید دارند که کمک‌های بشردوستانه باید به صورت گسترده در غزه توزیع شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل بین الملل گفت: کمیته مشترکی از سوی قوه قضائیه، مجلس و وزارت خارجه تشکیل می‌شود تا نفاق نهادهای حقوق بشری را آشکار کند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان در پیامی انتصاب محمد اسحاق دار به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی پاکستان را تبریک گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا، ایالات متحده تحریم‌هایی علیه اشخاصی مرتبط با ایران اعمال کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگی ایران در وین در واکنش به گزارش مدیرکل آژانس نوشت: ارزیابی‌های آژانس مبتنی بر اطلاعات غیرموثق و اسناد غیرمعتبر ارائه‌شده توسط رژیمی است که دائماً علیه روابط ایران با آژانس توطئه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه غربی در گزارشی به بررسی افزایش نفوذ ایران، ترکیه و مراکش در منطقه ساحل در آفریقا پرداخت و مدعی شد این سه کشور بر سر گسترش جایگاه خود در این منطقه رقابت می‌کنند.

وب‌گاه گسترش

بانک مرکزی با تأمین ارز مسافرتی به عملکرد خود رسالتی ادا کرده است و باعث کنترل تقاضای ارز در بازار و جلوگیری از ایجاد تقاضای غیر واقعی شده است.

وب‌گاه الف

نمایندگی ایران در وین در واکنش به گزارش مدیرکل آژانس نوشت: ارزیابی‌های آژانس مبتنی بر اطلاعات غیرموثق و اسناد غیرمعتبر ارائه شده توسط رژیمی است که دائماً علیه روابط ایران با آژانس توطئه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبران کشورهای اروپایی از «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و از کمیسیون اروپا درخواست خواهند کرد تحریم‌های بیشتری را علیه بلاروس، کره شمالی و ایران آماده کند.

وب‌گاه الف

یک رسانه انگلیسی با ادعای رویت سندی مربوط به دستورکار نشست بعدی اتحادیه اروپا، مدعی شد که سران کشورهای اروپایی نگران گزارش‌ها درباره احتمال عرضه موشک‌های بالستیک توسط ایران به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبران کشورهای اروپایی از «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و از کمیسیون اروپا درخواست خواهند کرد تحریم‌های بیشتری را علیه بلاروس، کره شمالی و ایران آماده کند.

وب‌گاه گسترش

قیمت جدید دلار در بازار تهران در جریان معاملات روز سه‌شنبه 22 اسفند 1402 اعلام شد.