شنبه 7 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

بیش از 90 درصد کسانی که اخراج زوری می‌شوند، برمی‌گردند / بسیاری از ازدواج‌های شرعی آنها را در ایران دیدیم و کنار آمدیم

وب‌گاه خبر آنلاین

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی به خبرآنلاین می‌گوید: بسیاری از مردم هم بدون این که خیلی سابقه کاری از پزشکیان داشته باشند به خطار صداقت و رفتار صمیمانه و خالصانه پزشکیان رای دادند. امیدواری مردم این است که پزشکیان به آنها دروغ نگوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایط کنونی آذربایجان چرخشی جدی در سیاست خارجی‌اش اعمال کرده و با فاصله گرفتن از محور غرب تلاش دارد تا بیش از همیشه با تهران و مسکو هم صدا شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام روس در خصوص فعالیت های جاسوسی دیپلمات های انگلیسی در روسیه و احتمال قطع روابط دیپلماتیک میان دو کشور گفت: قطع احتمالی روابط دیپلماتیک با انگلیس اقدامی نهایی خواهد بود که نیاز به بررسی کامل دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که سیاست خارجی انگلیس در جهت روسیه هراسی سوق پیدا کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفر سه روزه و پر دیدار رئیس‌جمهور مسعود پزشکیان به عراق به عنوان اولین ایستگاه سیاست خارجی دولت چهاردهم و نخستین مقصد سفر یک رئیس‌جمهور ایران به عراق پس از انقلاب، نشان از اهمیت همسایه غربی در دکترین سیاست خارجی جمهوری اسلامی و رویکرد «اول همسایگان» قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان، رئیس دولت چهاردهم با انتخاب عراق به عنوان اولین مقصد سفر خارجی اش، رسانه ها و تحلیلگران را بر آن داشت تا به واکاوی این مساله بپردازند که روابط تهران و بغداد اکنون در چه مسیری قرار دارد و مهم‌ترین چالش ها در این مناسبات چیست. پیش از انجام این سفر، روزنامه دنیای اقتصاد در پرونده ای به طور تفصیلی روابط ایران و عراق و فرصت ها و چالش های جاری را بررسی کرد. در گزارش جدید تلاش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی جمعه شب گفت: میراث جوسپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، یهودی ستیزی و نفرت از اسرائیل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی جمعه شب گفت: میراث جوسپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، یهودی ستیزی و نفرت از اسرائیل است

وب‌گاه مشرق نیوز

یسرائیل کاتس وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی جمعه شب گفت: میراث جوسپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، یهودی ستیزی و نفرت از اسرائیل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: هرگونه ادعایی مبنی‌بر فروش موشک‌های بالستیک به روسیه از سوی ایران، از اساس کذب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات ایالات متحده نگرانند که کاهش محدودیت‌ها در مورد تسلیحات صرفا یک تسکین‌دهنده کوتاه‌مدت برای چالش‌های عمیق‌تر اوکراین در میدان جنگ باشد و در جلب حمایت برای آنچه که به یک جنگ فرسایشی پرهزینه تبدیل شده است، کارایی نداشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به گزارش سردار رادان فرمانده فراجا گفت که سردار رادان بیان داشت که برنامه‌ای برای اخراج 2 میلیون اتباع غیر مجاز بیگانه از کشور در سال جاری وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام آمریکایی در سازمان ملل مدعی ارسال صدها موشک بالستیک از سوی ایران برای روسیه شد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سردار رادان بیان داشت که برنامه‌ای برای اخراج 2 میلیون اتباع غیرمجاز بیگانه از کشور در سال جاری دارد.