شنبه 7 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن تکرار ادعای ارسال موشک‌های بالستیک از سوی ایران برای روسیه، اعلام کرد که اتحادیه اروپا این موضوع را محکوم می‌کند.

وب‌گاه الف

پس از جنگ 2020 قره باغ بین باکو و ایروان، ایجاد کریدور موسوم به زنگه زور یکی از مهمترین اخبار قفقاز جنوبی برای ایران بود. تهران با توجه به حساسیت ژئوپلتیکی خود، ضمن مخالفت با تغییر مرزها، اقدام به ارائه راه جایگزینی کرده تا در این مسیر نقش آفرین بماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما باید اتباع را ساماندهی کنیم و اجازه ندهیم هر کسی وارد کشور شود؛ اما این را هم نباید فراموش کرد که یکسری کارها در ایران مثل کارگری بیشتر توسط اتباع انجام می شود و ایرانیان خصوصا جوانان، آنها را انجام نمی دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با وضعیت ساماندهی اتباع در کشور، اظهار داشت: سناریوهایی در خصوص حجم مهاجرین در ایران شنیده می‌شود که یکی از این سناریوها این است که با توجه به گستردگی مهاجرت نخبگان، پزشکان و جوانان ایرانی به خارج از کشور، برخی از مقامات ما بی علاقه نیستند که اتباع را جایگزین نخبگان و جوانان ما کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح سفر هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری آذربایجان، گفت: این سفر به دعوت دولت آذربایجان از سازمان همکاری شانگهای جهت نظارت این سازمان بر انتخابات زودهنگام مجلس ملی این کشور انجام شد؛ و در حاشیه آن نیز نمایندگان مجالس کشور‌های عضو شانگهای پیرامون ظرفیت‌های پارلماسی برای...

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سیاست همسایگی مناسب و به‌دنبال آن ایجاد همگرایی منطقه‌ای بر اساس مدل و الگوی بومی همواره برای ایران امری مهم بوده که با گذشت زمان اهمیتی مضاعف یافته است.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله اصلی سیاست خارجی ایران در شرایط موجود بحث مربوط به گسترش منطقه‌گرایی است.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این که مشکل دیپلماسی اقتصادی با تشکیل سازمان جدید حل نمی‌شود گفت: برخی کشورهای دنیا سازمان‌هایی که دارند را هم نصف کردند و کار دیپلماسی اقتصادی را پیش می‌برند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اقتصاددانان معتقدند در شرایطی که کسری بودجه پایدار و ناترازی سیستماتیک نظام بانکی وجود دارد، به نظر نمی‌رسد که نرخ رشد نقدینگی کمتر از 30 درصد یک هدفِ واقع‌بینانه باشد.

وب‌گاه گسترش

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده، اعلام کرد که دیگر با کامالا هریس، رقیب خود از حزب دموکرات، مناظره نخواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

از سال 91 مسائل مربوط به پایتخت کشور بحث و حاشیه‌های فراوانی را برانگیخته است. پایتختی که مسائلش روزافزون شده و بر سطح زندگی مردم آن نیز تاثیرات فراوان و ناپسندی را گذاشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بورل اعلام کرد که تصمیم گرفته است سفر خود به تل‌آویو را لغو کند.