شنبه 7 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بورل در حال حاضر در جریان یک سفر منطقه‌ای برای گفت وگو در مورد تنش‌های منطقه‌ای کنونی بر سر جنگ جاری رژیم صهیونیستی در نوار غزه به مصر و لبنان رفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

در نخستین مناظره بین کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین که در تاریخ 10 سپتامبر (20 شهریور) در فیلادلفیا برگزار شد، هیچ‌یک از طرفین به موضوع کریپتو اشاره نکردند. همچنین در مناظره قبلی ترامپ و بایدن نیز به این موضوع پرداخته نشده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی محافل سیاسی و رسانه ای نزدیک به علی شمخانی نام او را به عنوان یکی از گزینه های دبیری شورایعالی امنیت ملی مطرح می کنند اما نکته آن است که آیا پزشکیان که یکی از مهمترین دستورکارهای دولتش مذاکرات رفع تحریم و حل و فصل پرونده هسته ای است، تن به چنین موضوعی خواهد داد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در طول مدت کوتاه کار رجایی و بنی‌صدر با یکدیگر، اختلافات زیادی میان آن دو بروز کرد که غالباً بر امور جاری مملکت تاثیر گذاشته و بسیاری از امور را مختل می‌کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع آگاه از مخالفت مقامات رژیم صهیونیستی با ورود مسئول بلندپایه اتحادیه اروپا به اراضی اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع آگاه از مخالفت مقامات رژیم صهیونیستی با ورود مسئول بلندپایه اتحادیه اروپا به اراضی اشغالی خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مساله رهاشدگی کویر در کشورمان باید حل شود و یکی از اهداف بازدید‌های ما است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی روز‌های گذشته، سی‌ان‌ان و وال استریت ژورنال به نقل از منابع ناشناس ادعا کردند که ایران موشک‌های بالستیک کوتاه‌برد خود را به روسیه منتقل کرده است، موشک‌هایی که ادعا می‌شود در جنگ علیه اوکراین نیز مورد استفاده قرار گرفته است. گروکشی ظریف از پزشکیان قبل از سفر به آمریکا فرارو: طی روز‌های گذشته، سی‌ان‌ان و وال استریت ژورنال به نقل از منابع ناشناس ادعا کردند که ایران موشک‌های بالستیک...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر اعضای کمیسیون متبوعش به استان کرمان برای بررسی آخرین تحولات و شرایط امنیتی شرق کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رویکرد دولت چهاردهم باید ارتقای روابط با همسایگان باشد و ما باید از طریق تقویت روابط با همسایگان، رشد اقتصادی را محقق کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فلاحت‌پیشه با اشاره به حمایت روسیه از کریدور زنگزور گفت: نمی دانم روس‌ها باید چه کار دیگری انجام بدهند که مسئولان ما از این تعارفات دست بردارند.

وب‌گاه فرارو

معاونت سیاسی وزارت کشور در دهه هفتاد ایجاد شد. پیش از آن، نام این بخش از تشکیلات وزارت کشور، معاونت سیاسی و اجتماعی بود و نام‌های شناخته‌شده‌ای مثل سیدمصطفی میرسلیم، عباس آخوندی، سیدمحمد صدر، محمد عطریانفر و سیدمصطفی تاجزاده عهده‌دار آن بودند.