جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر پیشبرد امور لبنان پنجشنبه شب گفت که احتمالا هفته آینده توافقی برای برقراری آتش‌بس در غزه شکل بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر در خصوص روند مناسبات دو جانبه و تحولات غزه تلفنی گفتگو کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر و نماینده دائم ایران در ژنو در جلسه بررسی گزارش کمیسر عالی حقوق بشر، گفت: رژیم اسرائیل اشغالگر است و حق دفاع مشروع برای اشغالگر موضوعیت ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه گفت: یکی از تلاش‌های همیشگی دشمنان قسم خورده ملت ایران، تضعیف انگیزه‌های ملی برای کاهش حضور ملت پای صندوق‌های رأی بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت امور خارجه با اشاره به جنایات امروز رژیم صهیونیستی اعلام کرد که زخم غزه از حافظه انسان‌های آزاده جهان پاک نخواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هر برگ رأی ملت ایران، مُهر تأییدی بر استقلال سیاسی و سیاست خارجی «نه شرقی - نه غربی» ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آرژانتین قصد دارد اجلاس سران کشور‌های آمریکای لاتین را برای حمایت از اوکراین برگزار کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه ایران گفت: «اگر همزمان یک رفراندوم در ایران و انگلیس با موضوع حمایت مردم از نظام‌شان برگزار شود، تردید نکنید که در این رفراندوم انگلیس باخته است».

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگی ایران در اتحادیه اروپا در پاسخ به ادعا‌های رئیس کمیسیون اروپا گفت: کسانی که در برابر نسل‌کشی اسرائیل در غزه سکوت کرده‌اند، هیچ اعتباری ندارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رایزن حقوق‌بشر نمایندگی ایران در ژنو گفت آلمان با سابقه سیاه خود، اعتبار عضویت در شورای حقوق بشر را از دست داده و نمی‌تواند درباره وضعیت حقوق‌بشر به ایران توصیه کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز، پنجشنبه، برای نوزدهمین بار در مجمع فدرال روسیه سخنرانی کرد. او با اشاره به اینکه روسیه آماده گفتگو با ایالات متحده در مورد موضوع ثبات استراتژیک است، گفت: «ما دلایل زیادی داریم که باور کنیم سخنان مقامات کنونی آمریکا در مورد علاقه ادعایی آنها به مذاکره با ما در مورد مسائل ثبات استراتژیک،...

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران طی سخنانی ضمن دعوت از جامعه دانشگاهی برای حضور در انتخابات تاکید کرد: حضور در انتخابات کمک به تحکیم بنیان‌های مردم‌سالاری دینی است.

خبرگزاری مهر

رییس دانشگاه تهران گفت: تحول در حکمرانی و گردش نخبگان سیاسی یک امر پذیرفته شده در عالی‌ترین سطوح نظام و یک خواست و مطالبه عمومی است.

وب‌گاه الف

دستیار وزیر و مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای بازگشت معین است و توضیح داد هیچ کسی به یک ایرانی نمی تواند بگوید به ایران نیا، کسی ممنوع الورود نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در آستانه برگزاری انتخابات 11 اسفند ماه 1402 و همچنین در پی برگزاری خانه گفتگوی انتخابات که با حضور بیش از 80 استاد دانشگاه از طیف‌های فکری و سیاسی متفاوت و چهره‌ها و شخصیت‌های احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف برگزار شد، خطاب به دانشگاهیان و مردم ایران پیام داد. متن پیام رئیس دانشگاه تهران...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس دهم خطاب به امیرعبداللهیان نوشت: جناب آقای وزیر، فدا شدن منافع ملت ایران به پای روسیه را دیر اعتراف کردید.