جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس دهم خطاب به امیرعبداللهیان نوشت: جناب آقای وزیر، فدا شدن منافع ملت ایران به پای روسیه را دیر اعتراف کردید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ما هم مثل شما برای وضعیت امروز میهن‌مان، برای ایران‌مان با این همه منابع و استعداد و مردم نجیب و با شرافت، نگرانیم و آمده‌ایم تا با تغییر وضعیت، طرحی نو در اندازیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: مجلس امروز را نگاه نکنید، مجلس فعلی از بی‌اثرترین و ضعیف‌ترین مجلس‌هاست. مجلس ضعیفی که این دولت ضعیف هم از آن درآمده است. یک دلیل ضعفش این است که پشتوانه مردمی ندارد و با اقلیت مردم روی کار آمده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همواره یک اصل مسلم در جهان سیاست وجود دارد و آن این است که سیاست خارجی، ادامه سیاست داخلی است؛ یعنی میان این دو تأثیر متقابلی وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با تصرف شهر آودیوکا در شرق اوکراین توسط ارتش روسیه، معادلات خط مقدم به طور قابل توجهی تغییر کرده و زمینه برای فصل طاقت‌فرسا بعدی جنگ فراهم شده، زیرا نیروهای اوکراینی تعدیل می شوند و نظامیان روسی برای حملات آینده اصلاح. شکست اوکراین در این شهر درگیر، که از سال 2014 مورد حمله قرار گرفت، زمانی که جدایی‌طلبان تحت حمایت روسیه با نیروهای دولتی برای کنترل شرق کشور جنگیدند، در زمان...

وب‌گاه خبر آنلاین

کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم گفت: مرحوم مصدق و همراهانش در مجلس ملی 5 نفر بودند که ملی شدن صنعت نفت را تصویب کردند. در واقع اقلیت می‌تواند به نوعی اکثریت تاثیرگذار هم باشد. وقتی کاری براساس منطق پیش برود می‌توان تاثیرگذار بود، بنده این موضوع را قبول ندارم که اگر به صورت اقلیت وارد مجلس شویم نتوانیم کاری انجام دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مصباحی مقدم گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات منجر به انسجام و اتحاد ملی است و عزت و قدرت ملت ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سهرابی، دستیار وزیر و مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای بازگشت معین هستند و توضیح داد هیچ کسی به یک ایرانی نمی تواند بگوید به ایران نیا، کسی ممنوع الورود نیست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس نمایشگاه کتاب مسقط بیان کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های منطقه از حیث مساحت و تعداد ناشران شرکت‌کننده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان ابراز امیدواری کرد که در سال آبی جاری یعنی تا مهرماه شاهد وارد شدن آب از هیرمند به کشور باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

در نشست کاندیداهای صدای ملت با حضور منصور حقیقت پور، زهرا ساعی و پروین داداندیش، مواضع انتخاباتی و برنامه‌های این کاندیداها بررسی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جریان مدعی اصلاحات باید از اینکه در سالیان گذشته از پیوستن ایران به FATF حمایت کرده و خسارت‌هایی که به واسطه آن به کشور تحمیل کرده، از مردم ایران عذرخواهی کند.

وب‌گاه گسترش

مهدی پازوکی، یکی از معاونان سابق سازمان برنامه و بودجه، درباره وضعیت فعلی سازمان برنامه و بودجه اظهار نظر کرده است. او معتقد است که شرایط امروز به طور قابل توجهی دشوارتر از گذشته شده است. در دوره احمدی‌نژاد، مدیران ارشد سازمان برنامه و بودجه تغییر کرده‌اند و در دوره فعلی، حتی به مدیران میانی هم رحم نکرده‌اند و همه را تغییر داده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژانس بین المللی انرژی اتمی روز دوشنبه اعلام کرد که ایران ذخایر مواد هسته ای نزدیک به درجه تسلیحات خود را در سه‌ماه و نیم گذشته کاهش داده که این اقدامی غافلگیرکننده است که احتمالا از سوی کشورهای غربی که از افزایش سوخت هسته ای غنی شده ایران نگران شده اند، مورد استقبال قرار خواهد گرفت.