جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعتراف کرد که سلطه کشورهای غربی بر جهان پایان یافته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: رژیم اسرائیل فوری‌ترین و ملموس‌ترین خطر، نه تنها برای فلسطینی‌های بی‌دفاع و منطقه غرب آسیا، بلکه برای کل جهان به شمار می‌آید و جامعه بین‌المللی باید این تهدید را جدی تلقی کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نزاع راهبردی در جریان اصلاحات شدت گرفته و این مساله موجب بروز نگرانی‌های جدی در سران و بدنه جریان اصلاحات شده است.

وب‌گاه الف

علیرضا ملکیان، روزنامه نگار و معاون اسبق امور مطبوعاتی وزارت ارشاد که از تهران نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی شده است در گفتگویی دیدگاه های خود را در خصوص مسایل جاری و عملکرد مجلس بیان کرد که در ادامه می خوانید

وب‌گاه گسترش

حراج دهمین شمش طلای استاندارد فردا، در تاریخ هشتم اسفند برگزار خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: تهدید نتانیاهو برای حمله نظامی گسترده به رفح، این منطقه را در معرض یک فاجعه بزرگ قرار داده، فلذا اقدام فوری کشور‌های اسلامی ضرورت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی ربیعی گفت: ماجرای افزایش قیمت بنزین بدون تردید تصمیم سران قوا بود و من از جهت کارهای اطلاع‌رسانی در آن جلسه که این تصمیم گرفته شد حضور داشتم اما بعد از جلسه بعضی از اعضا موضع دیگری گرفتند و حتی زمزمه‌هایی برای لغو این تصمیم توسط مجلس به گوش رسید.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و پنجمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل گفت: امروز شاهد انسان‌کشی نظام‌مند توسط رژیم صهیونسیتی در غزه هستیم و جهان با شرم‌آورترین بحران اخلاقی و انسانی روبه‌رو است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان و وزیر خارجه اردن در ژنو در حاشیه نشست شورای حقوق‌بشر سازمان‌ملل دیدار و گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: اجازه ندهیم نسل کشی به یک روال عادی در جهان تبدیل شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: شورای حقوق بشر باید رژیم صهیونیستی و حامیان آن را در قبال جنایات ضد بشری خود پاسخگو کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل، گفت: باید بپذیریم که جهان با شرم بحران اخلاقی و انسانی که نتیجه 80 سال نقض همه جانبه حقوق فلسطین رو برو است. وی افزود: در 142 روز گذشته بیش از یکصد هزار انسان در غزه شهید شده‌اند و زندگان نیز در معرض مرگ قریب الوقوع ناشی از گرسنگی هستند. وزیرخارجه تصریح کرد: اجازه ندهیم نسل...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ویتنام دیدار و در خصوص موضوعات دوجانبه، بین‌المللی و اوضاع فلسطین و بحران غزه تبادل‌نظر کرد.

وب‌گاه الف

نامزد انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: نظرسنجی‌ها حکایت از این مهم دارد که مشارکت مردم در انتخابات از دوره گذشته بالاتر خواهد بود اما اینکه 70 درصد مشارکت داشته باشیم، بعید به نظر می‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه گفت: رهبران گروه‌های فلسطینی برای اداره غزه پساجنگ روش‌های دموکراتیک و یک توافق سیاسی میان همه گروه‌ها و جریان‌های فلسطینی را مدنظر دارند.