جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم و عضو لیست صدای ملت می گوید: ما هم به وضع موجود اعتراض داریم و به مردمی هم که مانند ما اعتراض دارند، می‌گوییم بیایند به ما رای دهند. اتفاقی که در جناح مقابل (اصولگرایان) افتاده این است که هنوز لیست نداده‌اند و نتوانسته‌اند باهم مذاکره کنند و متحد شوند، شاهد نمونه این حرکت در اداره کشور هم هستیم که جنگ قدرت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابوالفضل عمویی، نماینده فعلی تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از انتخابات مجلس انصراف داد.

خبرگزاری تسنیم

ابوالفضل عمویی نماینده فعلی تهران از انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به نقش انتخابات در معیشت مردم و رشد و رونق اقتصاد کشور گفت: مشارکت پرشور به لحاظ تامین امنیت اقتصادی و جذب سرمایه گذاران خارجی حائز اهمیت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران در دومین روز سفر خود به ژنو با «ایوان خیل پینتو» همتای ونزوئلایی خود دیدار و رایزنی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مردم آمریکا در پی خودسوزی یک خلبان آمریکایی حامی مردم غزه، مقابل سفارت اسرائیل در واشنگتن تجمع کردند.

خبرگزاری تسنیم

عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت گفت: پیش‌بینی می‌کنم در تهران و برخی شهرهای بزرگ، انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعدادی از حامیان فلسطین مقابل محل سخنرانی بایدن در مقر شبکه خبری ان. بی. سی در نیویورک بازداشت شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ناشر قطری با 6 عنوان کتاب در حوزه سیاست خارجی ایران، در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط حضور دارد.

وب‌گاه گسترش

مطابق گزارش پژوهشکده پولی و بانکی، نرخ ارز در کوتاه مدت یکی از عوامل کلیدی است که تأثیر قابل توجهی در شکل‌دهی به انتظارات تورمی و در نتیجه نرخ تورم در اقتصاد ایران دارد. همچنین، در میان مدت، نرخ ارز تأثیر مهمی در سطح فعالیت‌های اقتصادی و ترکیب کالا‌های قابل تجارت و غیرقابل تجارت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر جامعه روحانیت مبارز گفت: مردم هر انتخابی دارند، «نه» یا «بله» بگویند؛ و «نه» های مردم هم خیلی مهم است. بعضا ارزش «نه» های مردم از «بله» های آنها بیشتر است. ما باید به مردم بگوییم، که خودشان خوب می‌دانند، فقط باید یک خرده تشویق‌شان کنیم که نقش و حضور شما بسیار مهم است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اثرگذارترین کشور‌های منطقه همیشه مورد توجه پژوهشگران و تحلیلگران حوزه سیاست دیگر کشور‌ها بوده و سالانه تعداد بسیاری از این پژوهش‌ها در سطح جهان به زیور طبع آراسته می‌شوند. نمایشگاه‌های کتاب در دیگر کشور‌ها بهترین فرصت برای شناختن این دست از پژوهش‌هاست. «المرکز العربی للابحاث و دراسه السیاسیه» ناشر...

خبرگزاری تسنیم

«المرکز العربی للابحاث و دراسه السیاسیه» ناشر قطری است که با 6 عنوان کتاب در حوزه سیاست خارجی ایران، در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط حضور دارد. ناشرانی دیگر نیز پژوهش‌هایی درباره سیاست خارجی ایران را ارائه کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کنفرانس امنیتی مونیخ به پایان رسید، اما آن هم در شرایطی که به واسطه حملات اسرائیل به نوار غزه، غرب درگیر چالش های جدی شده و صدای مخالفانش بلندتر. در حالی که نشست بین‌المللی این هفته موضوعات مختلفی را مورد توجه قرار داد - از نقش جنوب جهانی گرفته تا اهمیت هوش مصنوعی و امنیت غذایی - مسئله جنگ اوکراین در کانون توجه حاضران در کنفرانس قرار گرفت و بحران غزه با فاصله در رتبه دوم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین دوشنبه با اشاره به نابود شدن یک تانک آبرامز در اوکراین گفت که روسیه تانک های آمریکایی را نیز به آتش می‌کشد.