جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه گسترش

تحلیلگرانی در بازار شنبه، سیگنال فروش سکه‌های 86 و قدیم را به دستور خرید سکه‌های جدید از بانک مرکزی منتشر کردند و ادعا کردند که قیمت این سکه‌ها پس از عرضه سکه‌های جدید از سوی بانک مرکزی، کاهش خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برت هولمگرن، دستیار امور اطلاعاتی و تحقیقات وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار یادداشتی در نشریه فارین پالسی نوشت: من هرگز 22 فوریه 2022 را فراموش نخواهم کرد. آن شب، من به آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، در اتاقی امن در وزارت امور خارجه برای نشستی در سطح کابینه با حضور سایر اعضای ارشد شورای امنیت ملی (NSC) پیوستم. گزارش اطلاعاتی مرسوم در جلسه حاوی هشدار جدی بود:...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرلیست صدای ملت گفت: مسأله حجاب مسأله اصلی کشور ما نیست و اکثریت قاطع مردم ما به خاطر ایمان و اعتقاد به اسلام، پوشش اسلامی را رعایت می‌کنند و این موضوعی نخواهد بود که کشور را درگیر آن کنیم.

وب‌گاه گسترش

در معاملات امروز، در مرکز مبادله طلا و ارز ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا به 42 هزار و 920 تومان و قیمت حواله دلار نیز به 39 هزار و 864 تومان رسید.

وب‌گاه گسترش

بنا به اعلام بانک مرکزی، از امروز (هفتم اسفند 1402) شروع به فروش ارز برای مسافرت‌های هوایی به متقاضیان شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرها حاکی از تلاش صدا و سیما برای بازکردن فضای انتخاباتی با تریبون دادن به دیدگاه های انتقادی و صندلی های داغ است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سر لیست صدای ملت گفت: شرایط منطقه به نحوی است که دنیای غرب و شرق نگاهی ویژه به ایران دارد و میزان مشارکت مردم در انتخابات می‌تواند در تصمیمات قدرت‌های جهانی اثرگذار باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی ربیعی نوشت: مشق همگی ما برای بعد از انتخابات مشخص شد: تلاش برای حفظ انسجام نیروهای خارج از قدرت، دستیابی به قدرت ائتلاف برای حل مسائل، به‌خاطر مردم، اصلاح شیوه حکمرانی و حفظ انسجام برای آزادی و ایران مقتدر.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در اجلاس سالیانه شورای حقوق بشر و اجلاس خلع سلاح سازمان ملل متحد، ساعتی پیش وارد ژنو شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چه‌کسی پاسخگوی سهم‌خواهی جبهه پایداری که بدون شرکت در فرآیندها، ابتدا 7 کرسی و در حال حاضر 8 کرسی را بدون رعایت اصول ائتلاف و منطق وحدت اشغال کرده‌اند، خواهد بود؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جوزپ بورل گفت: در چند ماه آینده نتیجه جنگ اوکراین مشخص خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به حملات شب گذشته آمریکا و انگلیس به یمن واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحولات اخیر جنگ روسیه علیه اوکراین مورد توجه رسانه‌های مختلف جهانی قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ما جدال شبانه روزی با سرویس‌های جاسوسی دشمن دارند و همواره دست برتر و بالاتر از آن دستگاه‌های اطلاعاتی ما بوده و می‌توان گفت که مواجهه سربازان گمنام امام زمان (عج) با سرویس‌های جاسوسی دشمن پیش دستانه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ در انتخابات مقدماتی کارولینای جنوبی پیروز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) باوجود همه توطئه‌های سازمان یافته دشمن کارنامه درخشانی در تامین امنیت کشور داشته‌اند.