شنبه 7 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز در نشست مقامات عالی‌رتبه بریکس در سنت پترزبورگ روسیه پیشنهاد ایران برای طرح صلح روسیه و اوکراین را مطرح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است اسرائیل پشت بیانیه اخیر اتحادیه اروپا علیه ایران قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فلاحت پیشه گفت: دو جریان در آمریکا و ایران روی کار است که دنبال تنش نیستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سفر پزشکیان به عراق نخستین سفر یک رئیس جمهور ایرانی از ابتدای انقلاب تاکنون به اقلیم کردستان (شهرهای اربیل و سلیمانیه) محسوب می‌شود.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه باید حجم برگشت خوردن کیفرخواست‌ها از دادگاه به دادسرا را تقلیل دهیم، گفت: باید از آنچه سبب نقص و نقض آرای قضایی در دیوان عالی می‌شود، بکاهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیرا طالبان از ساخت یک سد بزرگ آب در ولایت زابل افغانستان خبر داده و همچنین اعلام کرده است که کار ساخت سد پاشدان در ولایت هرات نیز در حال تکمیل است. اخیرا طالبان از ساخت یک سد بزرگ آب در ولایت زابل افغانستان خبر داده و همچنین اعلام کرده است که کار ساخت سد پاشدان در ولایت هرات نیز در حال تکمیل است. به گزارش عرشه آنلاین؛ عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سدسازی افغان‌ها منجر...

خبرگزاری میزان

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از دومین سفر نظارتی این کمیسیون به استان کرمان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: دومین سفر نظارتی اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس فردا به استان کرمان انجام خواهد شد و اعضای کمیسیون به دو شهر جیرفت و کرمان خواهند رفت. این سفر دو روز به طول می‌انجامد. وی توضیح داد: هدف از این سفر بررسی آخرین تحولات و وضعیت امنیتی شرق کشور است. از جمله برنامه‌های این...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رضایی روز چهارشنبه - 21 شهریورماه - درباره دومین سفر نظارتی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این سفر فردا پنجشنبه - 22 شهریورماه - به مدت 2 روز به استان کرمان و شهر‌های جیرفت و کرمان انجام خواهد شد. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: هدف از این سفر بررسی آخرین تحولات و وضعیت امنیتی شرق کشور است. وی...

وب‌گاه الف

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: منظور از وفاق ملی حرکت به سمت راه‌حل‌هایی است که مورد وفاق اکثریت جامعه باشد. این هدف با برگزاری تریبون‌های آزاد، انتخابات رقابتی و پرهیز از افراط و تفریط بدست می‌آید تا به راه‌حل‌هایی برسیم که قابلیت اجرایی داشته باشد و مردم هم آنها را قبول کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا طی سخنانی در نشست با قضات و کارکنان روحانی دادگستری کل استان تهران، ضمن گرامیداشت ایام ماه ربیع‌الاول، اظهار کرد: نگاهی به برخی از رخداد‌های مهم جهانی و منطقه‌ای و داخلی طی مقطع اخیر به اثبات می‌رساند که تراز نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای به میزان قابل توجهی افزایش...

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه در نشست با قضات و کارکنان روحانی دادگستری کل استان تهران گفت: گاهی میان قضات و مسئولان قضایی و همچنین قانون‌گذار هماهنگی وجود ندارد؛ بنابراین باید هماهنگی و همگرایی میان رویه‌ها، ساختارها و قوانین ما بیشتر شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه گفت: باید از آنچه سبب نقص و نقض آرای قضایی در دیوان عالی می‌شود، بکاهیم.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه باید حجم برگشت خوردن کیفرخواست‌ها از دادگاه به دادسرا را تقلیل دهیم، گفت: باید از آنچه سبب نقص و نقض آرای قضایی در دیوان عالی می‌شود، بکاهیم.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی فردا برای بررسی آخرین وضعیت امنیتی شرق کشور به استان کرمان سفر می‌کنند.