شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «وحید جلال‌زاده» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: در تماسی که با مقامات ذی‌ربط امنیتی داشتم متوجه شدم که نیرو‌های امنیتی در استان کرمان و همچنین در مرکز، تمام همت خود را مصروف به کشف رد پا‌های مرتبطین با حادثه تروریستی امروز کرده‌اند و قطعاً انتقام این حادثه از تروریست‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از نمایندگان در گفتگو با رسانه‌ها به حمله تروریستی کرمان واکنش نشان دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از اعزام هیأتی از سوی مجلس شورای اسلامی به کرمان برای بررسی اقدام تروریستی اخیر خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از جانب مجلس شورای اسلامی هیأتی برای بررسی میدانی اقدام تروریستی، به کرمان اعزام خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی حمله به زائران مراسم سالگرد شهید سلیمانی، از جانب مجلس شورای اسلامی هیأتی برای بررسی میدانی این اقدام تروریستی به کرمان اعزام خواهد شد. وی...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این کمیسیون هیاتی را بررسی میدانی اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان به این شهر اعزام خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا با ادعای مرتبط بودن بزرگ‌ترین شرکت استخراج معدن الماس روسیه با تامین مالی جنگ اوکراین، این شرکت و مدیرعامل آن را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسپوزیتو در کتاب "آینده اسلام"، تاکید می کند که جریان اصلی در جهان اسلام که اکثریت مسلمانان را تشکیل می دهد، میانه رو و خواهان جذب تکثر و ارزش های دموکراتیک است. اما البته این بدان معنا نیست که غالب مسلمانان، خواهان سکولاریسم هم باشند، بلکه آنها خواستار این هستند که اسلام همچنان به عنوان یکی از منابع قانون گذاری باقی بماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن مدتهاست که مدعی است از اوکراین در دستیابی به هدف خود برای خارج کردن کامل روسیه از خاک این کشور حمایت می‌کند، اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که رئیس‌جمهوری آمریکا از قرار در حال عقب‌نشینی از این هدف خود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده پارلمان آلمان در امور بودجه نظامی اذعان کرد که تنها تعداد کمی از تانک‌های مدرن لئوپارد 2 که آلمان به اوکراین عرضه کرده، در میدان نبرد مستقر شده‌اند زیرا اروپا با کمبود قطعات یدکی برای تعمیرات آنها مواجه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام شهریاری گفت: مکتب حاج قاسم دنبال نام و نشان نیست و مکتب خدمت در عین گمنامی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بخش مطبوعاتی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد، دو کشتی مین روب انگلیسی به مقصد اوکراین دیگر نمی‌توانند از طریق آب‌های ترکیه عبور کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حیدری گفت: برای رسیدگی به پرونده ترور سردار سلیمانی و همراهانش در ایران و عراق دادگاه تشکیل می‌شود سپس مستندات آن به دادگاه لاهه ارسال می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کتاب «دیپلماسی دفاعی؛ نگاهی به وظایف یک وابسته نظامی» تالیف «اشکان پیرزاده» و «نوید کمالی» توسط جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در نشست تخصصی «بررسی نقش دیپلماسی دفاعی در پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلام