شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نگاه کوتاه‌مدت و فرقه‌ای با هدف کسب قدرت عوارض بسیار خطرناکی در میان‌مدت و بلندمدت دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه اعتماد می‌گوید مالیات پول زور است و تورم، بدترین مالیاتی است که دولت می‌گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پس از چهار دهه قطع روابط دیپلماتیک تهران و قاهره اینک اراده و عزم سران دو کشور برای از سرگیری مناسبات بیش از هر زمان دیگری جدی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جزئیاتی از جلسه با وزیر امور خارجه برای بررسی تحولات منطقه و شهادت سردار رضی‌موسوی را تشریح کرد. شهریار حیدری، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» با اشاره به جلسه روز یکشنبه کمیسیون متبوعش با وزیر امورخارجه، گفت: آقای وزیر تاکید کردند که بر اساس آخرین بررسی‌های میدانی، مقاومت حماس با روحیه بیشتر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، با موافقت مقام معظم رهبری و با حفظ سمت دستیاری معظم له، به عضویت شورای راهبردی روابط خارجی درآمده و مسئولیت کمیسیون دفاعی - امنیتی این شورا را برعهده گرفته است. پیش از این سردار «حسین دهقان» این مسئولیت را بر عهده داشت که با توجه به انتصاب او به ریاست بنیاد مستضعفان، سرلشکر صفوی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور وزیر کشور در این کمیسیون برای ارائه گزارش درباره برگزاری هر چه موفق‌تر انتخابات خبر داد.

وب‌گاه الف

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از حضور وزیر کشور در جلسه امروز این کمیسیون برای ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک نماینده مجلس گفت: وزیر کشور و معاونانش با حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی، گزارشی از اقدامات وزارتخانه و ستاد انتخابات کشور جهت برگزاری موفق انتخابات دوازدهم مجلس ارائه کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور وزیر کشور در این کمیسیون برای ارائه گزارش درباره برگزاری هر چه موفق تر انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از برگزاری نشست مشترک این کمیسیون با وزیر کشور و معاونانش با دستور کار انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌شک مسئولیت اصلی جنگ غزه بر عهده آمریکاست.

وب‌گاه مشرق نیوز

جدیدترین گزارش‌های صندوق بین‌المللی پول و بانک جی‌پی مورگان حاکی از سقوط جایگاه پول آمریکا در ذخایر جهانی و مبادلات نفتی طی سال سپری‌شده میلادی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد عبدالسلام سخنگو و رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه برای پاسخ به سوال چهار نماینده در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر شد و نمایندگان را قانع کرد.