شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ ستاد «محمد احدی» معاون بین‌الملل ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز (سه‌شنبه) در نشست تخصصی بررسی نقش راهبردی دیپلماسی دفاعی در پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی که در مجمتع رسانه‌ای صبا برگزار شد، اظهار داشت: ما باید خیلی بیشتر از این‌ها در حوزه دیپلماسی دفاعی کشور تولید ادبیات داشته باشیم؛ واقعیت این است که ایران یک کشور با سقف پرواز بسیار بلند...

وب‌گاه الف

معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: رهبری گفتند «مکتب شهید سلیمانی» یعنی ایشان یک پارادایم فکری است که می‌تواند در عرصه حکمرانی کارآمدی را ایجاد و تثبیت کند. همانطور که شهید مطهری در اندیشه انقلاب اسلامی یک رکن و معیار اساسی بود شهید سلیمانی هم در حکمرانی دینی و انقلابی یک رکن و یک معیار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگی ایران در دفتر سازمان ملل در ژنو در نامه‌ای به کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد که ایران به اقدامات خود در راستای محاکمه و مجازات عاملان ترور سردار شهید قاسم سلیمانی ادامه می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با عنوان نشست «دیپلماسی حاج قاسم» با حضور علی اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه و رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در این دانشگاه برگزار شد. علی اکبر صالحی وزیر اسبق امور خارجه در ابتدای این برنامه گفت: سخن گفتن در مورد انسان‌های بزرگ سهل و ممتنع است، سردار سلیمانی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست وزارت خارجه افغانستان می‌گوید توطئه‌هایی را که دشمنان اسلام و دشمنان افغانستان و ایران برای ایجاد فاصله میان 2 کشور به راه انداخته بودند، ناکام مانده و اعتماد بین تهران و کابل حاکم است.

وب‌گاه الف

سید محمدعلی ابطحی نوشت: آقای رئیسی به شوخی گفت «استثنائا این دفعه خوب حرف زدی.» منم لازمه بگم استثنائا این دفعه خیلی خوب حرف زد. به خصوص وقتی گفت «نظر ما این است که همه تایید شوند مگر آنان که با دلیل جدی و قانونی نمی‌توانند شرکت کنند.» در حقیقت زیر آب عدم احراز صلاحیت را زد.

خبرگزاری تسنیم

تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم ائتلاف‌سازی جهانی علیه جریان سلطه و زور با محوریت تهران و هاوانا، بیانگر ظرفیت‌های بالقوه و بالفعلی است که باید در این مسیر انسانی و جهانی با یکدیگر تجمیع شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران دوشنبه شب در آئین اعطای تندیس دانشگاه تهران به نماد‌های مقاومت که با حضور وزرای علوم، ارشاد و امور خارجه در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سال 97 که می‌فرمایند "نظریه مقاومت در مقابلِ دشمنِ قوی‌پنجه را تبلیغ کنید، ترویج کنید. بعضی تصور نکنند که، چون دشمن بمب دارد،...

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه غربی‌ها با وارونه‌نمایی تلاش می‌کنند شاخص‌های سلبی مقاومت را پررنگ کنند، گفت: باید به ارتقای تاب‌آوری و عقبه فکری و دانشی گفتمان مقاومت کمک کنیم.

خبرگزاری دانشجو

رسیدگی به سوال جلیل رشیدی کوچی نماینده مرودشت از عباس علی آبادی وزیر «صمت» در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدعلی ابطحی گفت: در جلسه دیشب با رئیسی خیلی‌ها حرف زدند. یک بار هم با صحبت‌های آقای محصولی که اصرار داشت بهترین انتخابات 88 بوده و فتنه و از این صحبت‌ها به تشنج کشید. ربیعی جواب تندی به او داد محمدعلی ابطحی گفت: در جلسه دیشب با رئیسی خیلی‌ها حرف زدند. یک بار هم با صحبت‌های آقای محصولی که اصرار داشت بهترین انتخابات 88 بوده و فتنه و از این صحبت‌ها به تشنج کشید. ربیعی جواب تندی به او...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدعلی ابطحی، چهره سیاسی اصلاح طلب روایتی از دیدار رییس‌جمهور با نمایندگان شاخص جریان‌های سیاسی کشور را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید محمدعلی ابطحی نوشت: آقای رئیسی به شوخی گفت «استثنائا این دفعه خوب حرف زدی.» منم لازمه بگم استثنائا این دفعه خیلی خوب حرف زد. به خصوص وقتی گفت «نظر ما این است که همه تایید شوند مگر آنان که با دلیل جدی و قانونی نمی‌توانند شرکت کنند.» در حقیقت زیر آب عدم احراز صلاحیت را زد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه می‌نویسد: «تصور حکومت‌کنندگان از مالیات باید به کلی اصلاح شود. در واقع مالیات به معنای پول زور نیست که سر گردنه جلوی مسافران را گرفته و اموال‌شان را به یغما ببرند. مالیات مثل خریدن نان و آب است که پول خود را در برابر تامین یک کالای مهم و مورد نیاز و با رغبت تمام پرداخت می‌کنیم، بنابراین پرداخت مالیات در برابر خرید کالا و خدمات ویژه است....

وب‌گاه عرشه آنلاین

درحالی‌که زمزمه‌های افزایش قیمت بنزین به گوش می‌رسید، اظهارنظر‌های حمید امانی‌همدانی، معاونت هماهنگی برنامه و بودجه و نظارت سازمان برنامه و بودجه کشور بحث افزایش قیمت بنزین را دوباره نقل محافل کرد و نگرانی‌ها از آن را افزایش داد. او درباره قیمت بنزین تاکید کرد: «در واقع اتخاذ چنین تصمیمی نیازمند تصمیم سران قواست و باید تمام قوا با هم سر این موضوع تصمیم‌گیری کنند؛ بنابراین سازمان برنامه...

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص جلسه رئیسی با نمایندگان جریان سیاسی کشور نوشت: گرچه این جلسات در واقعیت اجتماعی اثر جدی نخواهد داشت اما برای زدن حرفها به صورت مستقیم خوب بود.