شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری تسنیم

همزمان با سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کتاب «دیپلماسی دفاعی؛ نگاهی به وظایف یک وابسته نظامی» تالیف «اشکان پیرزاده» و «نوید کمالی» توسط جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در نشست تخصصی «بررسی نقش دیپلماسی دفاعی در پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلام

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ایران در سازمان ملل اتهامات بی اساس مطرح شده علیه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در نامه نماینده ایالات متحده در سازمان ملل را قویاً رد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی جبهه اصلاحات در گفتگو با ایلنا گفت: اگر قرار بر این باشد که جبهه اصلاحات تصمیمی بگیرد، بر اساس اطلاعیه، بیانیه یا صحبت‌هایی که رئیس جبهه اصلاحات و سخنگو خواهند داشت، اعلام می‌شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه کشورمان، ترور شیخ صالح العاروری و 2 تن از فرماندهان گردان‌های القسام در بیروت توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، رنامه «چند رسانه ای» این شبکه با محوریت سیاست خارجی و سردار سلیمانی، «برچسب» با موضوع بررسی توییت‌های چهره‌های سرشناس درباره شهادت حاج قاسم، «ویکی هیسپان» با محوریت بررسی اقدمات و تاثیرات سردار سلیمانی و «پرونده فلسطین» با موضوع بررسی اقدامات شهید سلیمانی برای پیشبرد اهداف محور مقاومت روی آنتن خواهد رفت. برنامه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به حملات گسترده موشکی و پهپادی اخیر روسیه به اوکراین، گفت که روسیه مسئول جنایات جنگی در اوکراین خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس گفت: هر آنچه را که گفتیم و قول دادیم بیش از 80 درصد موضوعات در حوزه قانونگذاری که اولویت آن در حوزه مسائل اقتصادی و مسائل فرهنگی بود، انجام دادیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور در آیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد با بیان این‌که در همه دنیا، تجهیزات و مواد تست و آزمون، زیرساخت توسعه فناوری‌ها و صنعت به شمار می‌روند، ادامه داد: امروز در...

وب‌گاه خبر آنلاین

جمیع شرایط نشان می دهد جلسه رئیسی با چهره های سیاسی بیشتر جنبه تبلیغاتی در فاصله باقیمانده تا انتخابات مجلس داشته است و حضور برخی از چهره های سیاسی خاصه اصلاح طلبان در این نشست، به بردشت تبلیغاتی از سوی دولتی ها کمک کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناصر کنعانی با اشاره به اقدام اسرائیل در ترور شهید.«صالح العاروری» تاکید کرد: رژیم جنایتکار صهیونیستی با ارتکاب چنین جنایتی، بار دیگر ثابت کرد که بنای پوشالی صهیونیست‌ها بر ترور و جنایت استوار شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام زبونانه رژیم صهیونیستی در ترور شیخ صالح العاروری نایب رییس جنبش حماس و فرمانده مجاهد مقاومت و دو‌تن از فرماندهان گردان‌های قسام در بیروت را به شدت محکوم‌کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی در واکنش به تررو فر مانده ارشد حماس تاکید کرد که رژیم جنایتکار صهیونیستی با ارتکاب چنین جنایتی، بار دیگر ثابت کرد که بنای پوشالی صهیونیست‌ها بر ترور و جنایت استوار شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام زبونانه رژیم صهیونیستی در ترور نایب رییس جنبش حماس و دوتن از فرماندهان گردان‌های قسام در بیروت را به شدت محکوم‌کرد.

وب‌گاه الف

وب‌گاه مشرق نیوز

جناب آقای محسن هاشمی در دو مناظره تلویزیونی با آقایان حسین شریعتمداری و بهادری جهرمی مطالبی در تخطئه عملکرد شورای نگهبان در مورد احراز صلاحیت نامزدهای مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری مطرح کردند که قابل دقت، نقد و ارزیابی است.