یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه فرارو

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم، گفت: قانون هوای پاک، نیاز به اصلاح دارد و بند‌ها و تبصره‌هایش باید الزام‌آور شوند تا مجری مجبور به اجرای آن شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین شریعتمداری در سرمقاله کیهان به موضعگیری روسیه در برابر جزایر ایرانی واکنش نشان داد و خواستار عذرخواهی دولت روسیه از ایران شد «دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد. آقای لاوروف از اسناد فراوانی که بر حاکمیت قطعی و بلا منازع ایران بر جزایر سه‌گانه حکایت می‌کند، با خبر است. و از این روی اقدام دولت روسیه اگر هم خطا باشد، بوی خیانت می‌دهد» حسین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضع‌گیری اخیر روسیه و هم‌صدایی این کشور با امارات را درباره جزایر سه‌گانه ایران بار دیگر چهره پشت پرده موضع مسکو در قبال تهران را به نمایش گذاشت و حسابی خبرساز شد موضع‌گیری اخیر روسیه و هم‌صدایی این کشور با امارات را درباره جزایر سه‌گانه ایران بار دیگر چهره پشت پرده موضع مسکو در قبال تهران را به نمایش گذاشت و حسابی خبرساز شدهمین چند ماه پیش بود که در بیانیه پایانی نشست مشترک روسیه...

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین شریعتمداری در سرمقاله کیهان به موضعگیری روسیه در برابر جزایر ایرانی واکنش نشان داد و خواستار عذرخواهی دولت روسیه از ایران شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علنی شدن اختلافات بین بایدن و نتانیاهو پس از عملیات طوفان‌الاقصی نشان از شکست سیاست‌های آن‌ها در جنگ غزه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرمقاله کیهان امروز به انتقاد شدید از موضعگیری روسیه در برابر جزایر سه گانه ایرانی اختصاص دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله اسرائیل به غزه نه تنها معادلات خاورمیانه را تغییر داد، بلکه موجب شد تا نگرش مردمان خاورمیانه به رویکرد دولت های این منطقه به اسرائیل و حتی میزان واکنش شان تغییری جدی پیدا کند، از همین رو شاهد آن هستیم که حتی بازیگرانی چون ترکیه یا روسیه و چین به واسطه رویکردی که از منظر مردمان خاورمیانه و شمال افریقا منفعلانه قلمداد می شود، بازنده هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله اسرائیل به نوار غزه برای بایدن؛ رئیس جمهوری که بعد از حمله 7 اکتبر با به آغوش کشیدن نتانیاهو، به آغاز چنین جنگی چراغ سبز نشان داد، بسیار پر هزینه شده و می تواند به معنای پایان حیات سیاسی بایدن باشد.

وب‌گاه الف

سخنگوی حزب «اعتدال و توسعه» از احتمال بالای قرارگرفتن «سخنگوی دولت‌های یازدهم و دوازدهم» در سرلیست این حزب در تهران، برای انتخابات مجلس دوازدهم سخن گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد.

خبرگزاری دانشجو

در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملی ترکیه ضمن گفتگو درباره مناسبات دوجانبه بر ضرورت آتش‌بس و توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تأکید شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امورخارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای روسی تاکید کرد: تهران در موضوع احترام به تمامیت ارضی و مباحث حاکمیتی ایران با هیچ طرفی تعارف ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی و کمیسر مدیریت بحران اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای مشترک، بحران انسانی در غزه را بی‌سابقه توصیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی صدور حکم زندان و محرومیت از فعالیت مطبوعاتی برای سارا معصومی روزنامه‌نگار حوزه دیپلماسی توسط دادگاه، الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد با ارسال نامه‌ای برای غلام‌حسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس دستگاه قضایی خواهان «ورود پدرانه رئیس قوه قضائیه» به این پرونده و تجدید نظر در حکم صادره شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخاب نوشت: رئیس کمیسیون امنیت مجلس دهم در واکنش به بیانیه مسکو و اعراب درمورد جزایر سه گانه نوشت: وقتی همراهان رئیس جمهور ایران پله‌های کاخ کرملین را می‌شمردند، عوامل پوتین پیش نویش بیانیه ضد ایرانی جدیدی را در ابوظبی تهیه می‌کردند.