دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در زمان جنگ قطعنامه های متعددی از سوی سازمان ملل صادر شد که بسیاری از آن‌ها از سوی ایران پذیرفته نشدند، اما دلیل این عدم پذیرش چه بود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد زیدآبادی فعال سیاسی و روزنامه‌نگار در یادداشتی در کانال تلگرامی خود پیشنهاد داد برای نجات ایران یک هیئت 7 نفره تشکیل داده شود احمدزیدآبادی فعال سیاسی و روزنامه‌نگار در یادداشتی در کانال تلگرامی خود پیشنهاد داد برای نجات ایران یک هیئت 7 نفره تشکیل داده شود متن یادداشت احمد زیدآبادی بدین شرح است؛

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلسه رایزنی رهبران گروه هفت، ناتو، لهستان و رومانی درباره جنگ اوکراین براساس بیانیه دفتر ریشی سوناک، به صورت تلفن‌کنفرانس و به ابتکار جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی امنیت ملی ارمنستان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن در گزارشی به بررسی عملکرد و مواضع همسران رؤسای‌جمهور ایران و حاشیههایی که جمیله علمالهدی برای سید ابراهیم رئیسی درپی داشته است، پرداخته است

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور ونزوئلا در سال 2021 اعلام کرد که خواستار کاهش تنش با آمریکا است و تلاش می‌کند تا با دولت بایدن برای کاهش تنش دیپلماتیک و تجاری در چارچوب احترام متقابل مذاکره کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وتوی مجارستان موجب شد نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا برای تخصیص بسته کمک نظامی 500 میلیون یورویی به اوکراین بی‌نتیجه به پایان برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی کواکبیان نماینده ادوار مجلس به تجارت‌نیوز گفت: مجلس یازدهمی‌ها به خاطر یک دستمال حاضرند قیصریه را به آتش بکشند؛ برای آن‌ها معیشت عموم مردم مدنظر نیست و معیشت عده قلیلی که رای داده‌اند کفایت می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس‌جمهور اوکراین در نشستی با وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا با تکرار ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین، از کشورهای اروپایی خواست که تحریم‌ها علیه ایران را گسترش دهند. ولودیمیر زلنسکی، رییس‌جمهور اوکراین در نشستی با وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا که روز گذشته برای نشان دادن حمایت از اوکراین به کی‌یف، پایتخت این کشور سفر کردند با تکرار ادعاهایش مبنی بر «حمایت نظامی ایران...

وب‌گاه خبر آنلاین

از خودروی ملی ترکیه که به ولیعهد عربستان سعودی هدیه داده شد تا دیدار دوجانبه با امیر قطر و پس از آن دیدار با بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار آمریکایی، ایلان ماسک؛ هفته‌ها است که رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در مرکز اخبار قرار دارد؛ حال پرسش اینجاست که این رئیس جمهور پر سر و صدا چه خوابی برای اقتصاد ترکیه دیده‌است؟

وب‌گاه مشرق نیوز

برداشت جریان‌های افراطی آمریکا، لابی صهیونیستی و گروه‌های ضدانقلاب این است که احتمال شکل‌گیری توافق در مذاکرات رفع تحریم‌ها نیز افزایش یافته، لذا عزم خود را جزم کرده‌اند به هر شکل جلوی آن را بگیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب:: ما همچنان‌که بارها گفته‌ایم هیچ‌کسی را به جنگ و اقدام نظامی تشویق نمی‌کنیم و از آن اجتناب هم می‌کنیم، بنابراین دعوت به با هم بودن و اتحاد، برای جلوگیری از جنگ‌افروزی آمریکا است چرا که آنها جنگ‌افروزی می‌کنند و همه جنگ‌های منطقه عامل خارجی دارد. در خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان نظام،...

خبرگزاری تسنیم

مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) نوشت: برنامه هفتم در کلان‌حوزه دیپلماسی عمومی به‌صورت نسبی در مقایسه با برنامه پنج‌ساله پنجم و ششم افول کرده است؛ هرچند آن برنامه‌ها نیز آن‌گونه که شایسته است به این حوزه نپرداخته بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برخی خبرها حاکی از آن است که دستیار الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان قرار است امشب وارد تهران شود.

وب‌گاه گسترش

رییس‌جمهور اوکراین از اروپایی‌ها خواست تا تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کنند؛ زیرا تهران هواپیماهای بدون سرنشین مورد نیاز مسکو را تامین می‌کند. وزیران خارجه اتحادیه اروپا در نشستی تاریخی، جلسه خود را در کی‌یف، پایتخت اوکراین برگزار کردند تا بار دیگر بر حمایت خود از این کشور در جنگ با روسیه تاکید کرده باشند. در این نشست ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین نیز در سخنانی در مقابل 24 وزیر...