دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سی و هفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در بیانیه‌ای خواستار افشای ترفند‌های دشمنان اسلام در این برهه خطیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت امور خارجه آمریکا به اظهارات رهبر انقلاب درباره عادی سازی روابط عربستان با اسرائیل واکنش نشان داد. وزارت امور خارجه آمریکا به اظهارات رهبر انقلاب درباره عادی سازی روابط عربستان با اسرائیل واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به اظهارات رهبر انقلاب درباره قمار عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم اسرائیل مدعی شد که عادی سازی روابط...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گریگوریان، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ارمنستان که به دعوت همتای خود به ایران سفر کرده است با رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه درباره حواشی دیدار سپاهان و الاتحاد توضیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرزند احمد شاه مسعود نسبت به عاقبت تعامل و همکاری با طالبان به جمهوری اسلامی ایران هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرزند احمد شاه مسعود نسبت به عاقبت تعامل و همکاری با طالبان به جمهوری اسلامی ایران هشدار داد. فرزند احمد شاه مسعود نسبت به عاقبت تعامل و همکاری با طالبان به جمهوری اسلامی ایران هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ احمد مسعود فرزند شاه مسعود درباره تعامل ایران و طالبان گفت: درباره سیاست خارجی کشورها من نمی توانم اظهار نظر کنم. انتخاب خود آن ها است. اما هیچ کشوری مانند پاکستان تعامل عمیقی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زیدآبادی نوشت: ایران با مخاطراتی بی‌سابقه روبروست و اگر اصلاحی فوری و فوتی در نحوه حکمرانی در کشور صورت نگیرد، بروز فاجعه اجتناب‌ناپذیر می‌شود، آن هم فاجعه‌ای ویرانگرتر از حمله مغولان که بارها نسبت به وقوع آن هشدار داده‌ام.

وب‌گاه عصر ایران

برحی معتقدند "جو بایدن" رئیس جمهور ایالات متحده قصد دارد عادی سازی رابطه میان عربستان سعودی و اسرائیل حاصل شود و آن را به مثابه موفقیتی حیاتی در عرصه سیاست خارجی پیش از انتخابات 2024 میلادی برای خود قلمداد می کند. از این دیدگاه بایدن چیز زیادی برای عرضه در عرصه سیاست خارجی برای رای دهندگان بدبین امریکایی ندارد. بایدن هم چنین نمی خواهد شاهد نزدیکی بیش تر عربستان سعودی به چین باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، در ادامه رویکرد غیرسازنده و خصمانه آمریکا در قبال مردم ایران، روز سه شنبه نیز وزارت دادگستری آمریکا یک شهروند ایرانی‌الاصل را متهم به نقض تحریم‌های آمریکا علیه ایران کرد. وزارت دادگستری آمریکا این شهروند ایرانی الاصل را متهم به فروش نرم‌افزار تجهیزات مخابراتی به ایران کرد. بیانیه وزارت دادگستری این فرد ایرانی را با نام «فرهاد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در دیداری صمیمانه با آوارگان قره‌باغ، پای صحبت‌ها و درددل‌های آنها نشست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به اظهارات مقام معظم رهبری درباره قمار عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم اسرائیل واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی تلگرامی خواستار تشکیل هیئت 7 نفره متشکل از دو چهره معقول و معتدل از اصولگرایان، دو چهره موجه از اصلاح‌طلبان و سه چهره از نمایندگان متخصص و توانای جامعه مدنی با هدف نجات ایران شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس سیاست خارجی درباره رابطه ایران و آژانس انرژی اتمی توضیحاتی داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شی جین پینگ در راستای تحقق طرح تمدن جهان، شبکه ای از صداها و قلم های اجاره ای تعریف کرده تا بدین طریق ضمن مشروعیت بخشیدن به ساختار مستبد تحت رهبری اش، اطلاعات و خواسته ها و منافع ملی اش را فراتر از مرزهای این کشور محقق کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: در طول تاریخ معاصر، ایران و ترکیه در حوزه آسیای مرکزی (میانه) رقبای سنتی بوده و هستند. با این همه جنگ قره باغ و هم صدایی آنکارا و باکو در کنار مولفه های دیگری چون انفعال مسکو به واسطه جنگ اوکراین به ترکیه جسارت داده تا نفوذ و قدرت تهران در آسیای میانه را به چالش بکشد.