سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری امروز (دوشنبه 3 مهر ماه) در جمع خبرنگاران درباره روند مذاکرات احیای برجام، اظهار داشت: بعد از گذشت چندین سال از انعقاد برجام کاملاً مشخص شد کسانی که نسبت به برجام حرف و نظر منفی داشتند، حق با آنان بود چرا که آن برجامی که بدون ضمانت تعقیب می‌شد، از همان زمان معلوم بود که خروجی خاصی نخواهد داشت چرا که هزینه‌ای برای طرف...

خبرگزاری مهر

نایب رئیس مجلس گفت: اگر آمریکایی‌ها بخواهند حقوق مردم ما را به رسمیت بشناسند، توافق مجدد برجام دور از انتظار نیست و امروز جمهوری اسلامی ایران هیچ مشکلی در این موضوع ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشست دیگری بین نمایندگان جمعیت ارمنی منطقه قره‌باغ کوهستانی با نمایندگان جمهوری آذربایجان در «خوجالی» آغاز شده است. به گزارش خبرگزاری «ترند»، در این نشست «رامین ممدوف» مسؤول تماس‌ها با ساکنان ارمنستانی منطقه قره‌باغ، جمهوری آذربایجان را نمایندگی می‌کند. نشست اول بین دو طرف بعد از اعلام آتش‌بس، 21 سپتامبر (30 شهرویور) برگزار و در آن مقرر شد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در عراق در دیدار همتای انگلیسی خود با انتقاد از تحریم‌های حقوق بشری اخیر انگلیس علیه کشورمان، معیار‌های حقوق بشری کشور‌های غربی را دوگانه توصیف کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دغدغه اصلی دولت بر این است که لایحه برنامه هفتم به سرنوشت برنامه‌های قبلی توسعه دچار نشود و دولت بتواند برنامه را به اجرا در بیاورد.

وب‌گاه عصر ایران

در بیانیه عجیب منتسب به هیأت نظارت، علت توقیف «انتخاب»، «پخش شایعه و انتشار مطالب خلاف واقع» دانسته شده! حال آن‌که در ویدیوی مذکور، صرفاً به تحلیل و نقد سیاست خارجی دولت - بدون ارائه‌ی حتی یک خبر محرمانه یا غیرعمومی - پرداخته شده است!

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرلشکر باقری گفت: آماده باش برای نیروهای مسلح مفهوم آشنایی است یعنی هر لحظه دستمان بر ماشه و چشمان روی رادار است تا توطئه‌ای کشور را تهدید نکند و دشمن هوس تخریب امنیت کشورمان را نداشته باشند.

وب‌گاه فرارو

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند. ازیک‌طرف جریان پیوسته و رو به افزایشی از مهاجرت نخبگان علمی و استعدادهای خلاق کشور در همه سطوح از دانش‌آموز گرفته تا دانشجو و استاد شکل گرفته و ازطرف‌دیگر جذب هیئت‌های علمی کم‌مایه یا حتی استخدام واعظ، مداح و نوحه‌خوان هیئت‌های عزاداری است که جایگزین آن‌ها می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

هدف‌گذاری دولت برای منابع آزادشده ارزی مهار تورم و همچنین مردمی‌سازی اقتصاد است و پیش‌بینی برخی نمایندگان مجلس این است که منابع مذکور در کاهش تورم و بازگرداندن آرامش به بازار مؤثر باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: ما بارها اعلام کرده‌ایم که استفاده از سلاح هسته‌ای و به طور کلی استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی جایی در برنامه ما ندارد. ما اعتقادی به چنین تسلیحاتی نداریم و به آن نیز نیاز نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هدف‌گذاری دولت برای منابع آزادشده ارزی مهار تورم و همچنین مردمی‌سازی اقتصاد است و پیش‌بینی برخی نمایندگان مجلس این است که منابع مذکور در کاهش تورم و بازگرداندن آرامش به بازار مؤثر باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران از سال 1990 تلاش داشت موازنه ای بین آذری ها و ارامنه شکل دهد اما امروز موازنه به سود آذربایجان تغییر جهت داده است.