سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از تنش نظامی اخیر در قره‌باغ به نظر می‌رسد سیطره مسکو بر این منطقه بیش از پیش با چالش مواجه شده باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گروهی از تندروهای حامی رئیس جمهور، که امروز مذاکره کنندگان را برای تعطیلی مذاکرات محاصره کرده اند، تندروهایی هستند که روزی متاثر از رقابت سیاسی با دولت دوازدهم، با رادیکالیزه کردن فضای عمومی کشور و تولید فشار در عرصه عمومی برای اثرگذاری هدفمند بر تصمیم سیاستگذار کلان، مذاکره با امریکا را مذاکره با قاتل سردار سلیمانی بازنمایی می کردند و بدون توجه به منافع ملی، کوشش می کردند با تخریب...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس گفت: اکنون 44 سال است که در حوزه موشکی تحریم هستیم و مشاهده می‌کینم که موشک‌های ایران در دنیا چه مقدار حرف برای گفتن دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خوش چشم گفت: دولت نتانیاهو دچار ضعف بوده و رژیم صهیونیستی با تهدیدات داخلی بسیار زیادی مواجه است و بیش از هر زمان دیگری مشکل دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: مرحوم آیت الله هاشمی‌رفسنجانی روز یکم مهر در مورد دادگاه «جاسوسان اسراییلی»، دادگاه «نوارسازان» و و برخی موضوعات مربوط به سیاست خارجی نوشته‌است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: در این هفته آمار رشد اقتصادی فصل بهار 1402 توسط بانک مرکزی منتشر شد که نرخ رشد 6.2 درصدی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سخنگوی دولت گفت: در این هفته آمار رشد اقتصادی فصل بهار 1402 توسط بانک مرکزی منتشر شد که نرخ رشد 6.2 درصدی را نشان می‌دهد. البته 10 سال رشد اقتصادی نزدیک به صفر را نمی‌توان در کوتاه‌مدت جبران کرد، برای همین هدف‌گذاری دولت رشد اقتصادی 8 درصد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رویکرد رئیس‌جمهور در مجمع عمومی و ملاقات‌ها متوازن بود؛ از طرفی با رویکرد انقلابی، مواضع کشور را به صراحت و بدون لکنت بیان کرد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری مالدیو با صدور بیانیه مشترک از سرگیری روابط دیپلماتیک خود را اعلام کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره مجمع عمومی سازمان ملل نکاتی را بیان کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در ششمین روز از سفر خود به نیویورک با فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا با اشاره به محدودیت‌های برجام بر برنامه‌های هسته ای، این توافق را یک توافق بدون جایگزین اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که جایگزینی برای برجام وجود ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با جمعی از صاحب‌نظران، سفرا و سیاستمداران بازنشسته آمریکا در قالب اعضای انجمن آسیایی نشست برگزار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیئت جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در پاسخ به اظهارات نخست وزیر اسرائیل تأکید کرد که ایران در چارچوب حقوق بین‌الملل حق پاسخ به هر تهدیدی از سوی این رژیم را محفوظ می‌داند.