سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی مقدم گفت: رئیس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل دیوار ظلم و ستم و اسلام هراسی غرب را از بین برد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تقدیر از اقدام دولت در آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران گفت: گرفتن حق ایران از کشورهای غربی و آمریکا سیلی محکمی بود به بیچاره‌هایی که مدام به آمریکا و اروپا التماس می کنند که ایران را تحریم کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه اصلاح طلب شرق در مطلبی قابل تامل، شوق و ذوق جوانان و نوجوانان برای دیدن رونالدو ستاره فوتبال جهان را با کار نمایندگان فراکسیون امید مجلس دهم برای گرفتن عکس سلفی با موگرینی مقایسه کرد!

خبرگزاری دانشجو

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با تقدیر از اقدام دولت در آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران گفت: گرفتن حق ایران از کشور‌های غربی و آمریکا سیلی محکمی بود به بیچاره‌هایی که مدام به آمریکا و اروپا التماس می‌کنند که ایران را تحریم کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استادان بسیجی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در بیانیه‌ای با قدردانی از پیروزی‌های دولت سیزدهم در «نبرد نیویورک» تاکید کردند: این عملیات دیپلماتیک با مختصات گام دوم انقلاب اسلامی، آغازی بر پایان سیاست خارجی بروکراتیک به شمار می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به آزادسازی پول های بلوکه شده ایران گفت: گرفتن حق ایران از کشورهای غربی و آمریکا سیلی محکم به بیچاره‌هایی بود که مدام به آمریکا و اروپا التماس می‌کنند که ایران را تحریم کنید؛ این کار خیلی معنا و پیام داشت.

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن بیان اینکه تحرکات گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب در مرزهای ایران و عراق به مصلحت دو کشور نیست بر ضرورت اتخاذ تصمیمات اساسی‌تر برای جلوگیری از اقدامات این افراد در مرزهای مشترک تأکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سجادپور گفت: بازی‌های زیادی برای افزایش تعداد اعضای شورای امنیت سازمان ملل وجود دارد، اما اجرای این طرح ممکن نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت در جمع دانشجویان دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان، اقدامات دولت برای حل مشکلات این استان را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات این هفته در روز‌های دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه اعلام شد که به شرح ذیل است: - بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران - ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت (اعاده شده از شورای نگهبان) - گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در...

وب‌گاه خبر آنلاین

اصلاحات نیوز نوشت: حشمت الله فلاحت پیشه با تاکید بر اینکه اکنون مهمترین چالش بین ایرانو آمریکا، چالش هسته ای است، گفت: واقعیت این است که فرصت برای اجرای برجام دیگر فراهم نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: جنگ اوکراین، موجب شده تا نفوذ روسیه در منطقه استراتژیک قفقاز که از آن تحت حیاط خلوت مسکو یاد می شود، کاهش یابد، از همین رو امروز شاهد درگیری قدرت های منطقه ای و فرامنطقه ای جهت پر کردن خلاء روسیه در این جغرافیا هستیم.

خبرگزاری تسنیم

5هزار و 800 تن از اساتید بسیجی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای از اقدامات، ملاقات‌ها، سخنان و بیان مواضع کشورمان در سفر به نیویورک از سوی رئیس‌جمهور تقدیر کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته جاری خود به بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند.