چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سیاسی وزارت امور خارجه صبح امروز با لوئیجی دی مایو، نماینده ویژه اتحادیه اروپا و هیئت همراه دیدار کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: تنوع راهبردی در سیاست خارجی دولت سیزدهم، نشاط، چالاکی و بالندگی متمایزی به تحرکات دیپلماتیک ایران داده و ظرفیت‌های ایجابی ایران فرصت‌های بی‌بدیلی را پیشِ‌روی بازیگران بین‌المللی قرار داده است.

خبرگزاری مهر

معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: تنوع راهبردی در سیاست خارجی دولت سیزدهم، نشاط و چالاکی متمایزی به تحرکات دیپلماتیک ایران داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تشریح سیاست خارجی دولت ابراهیم رئیسی، اعلام کرد که همه راه‌ها به نیویورک، پاریس و لندن ختم نمی‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه پاکستان برگزاری انتخابات در بخش ارمنی نشین قره باغ را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه پاکستان روز یکشنبه برگزاری انتخابات در بخش ارمنی نشین قره باغ را محکوم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس بازار متذکر می‌شود: به نظر می‌رسد بازار می‌تواند از سقف قبلی‌ای که در اردیبهشت‌ماه امسال ثبت کرده بود، عبور کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه پاکستان روز یکشنبه برگزاری انتخابات در بخش ارمنی نشین قره باغ را محکوم کرد. به گزارش وبگاه «آذرنیوز» وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه‌ای برگزاری انتخابات در منطقه قره باغ را محکوم کرد. منطقه ارمنی‌نشین قره‌باغ کوهستانی روز شنبه رئیس جدید خود را در حالی انتخاب کرد که تنش‌ها بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان شدت گرفته است. قانونگذاران...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که تعدادی از اعضای یک شبکه سازماندهی اغتشانشان مش زیر ضربه رفته‌اند. موسسه «خانه آزادی» یکی از دو نهاد هدایتگر این شبکه بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره تحولات منطقه قفقاز گفت: رد پای آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در تحولات منطقه قفقاز مشاهده می‌شود. چشم تیز بین جمهوری اسلامی ایران اقدامات و رفتار‌های خصمانه و خبیثانه این کشور‌ها را رصد می‌کند. وی افزود: آنچه که امروز در حال اتفاق افتادن است آن است که این کشور‌ها...

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ویژه اتحادیه اروپا در منطقه خلیج فارس بعدازظهر امروز با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از مجموعه انتظامی کشور گفت: امسال فراجا با بهره مندی از هوش مصنوعی توانست در تسهیل تردد زائران، موفق عمل کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شهریار حیدری درباره وضعیت خدمت رسانی به زائرین مراسم پیاده‌روی اربعین گفت: با توجه به اینکه سه سال دبیر و سخنگوی ستاد اربعین بودم، کاملا با مسائل، مشکلات، توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها آشنایی دارم امسال هم در ایام اربعین بازدید میدانی از برخی از مرز‌ها داشتم. نماینده مردم قصرشیرین با اشاره به پراکندگی جغرافیایی مرز‌های ایران و عراق، گفت: ارائه خدمات به...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جدید عربستان در تهران با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رونوشت استوارنامه خود را به وی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تهران و ریاض به‌جای ادامه مسیر تنش‌های فزاینده، «صلح سرد» را بهترین گزینه می‌دانستند اما دلایل هر یک برای رسیدن به این نتیجه متفاوت بود.