چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری مهر

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به دیدار وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضدانقلاب، گفت: رسانه‌های معاند وابسته به صهیونیست‌ها هستند و از آنان خط می‌گیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته جاری تشکیل جلسه می‌دهند که مهم‌ترین دستورکار این جلسات به شرح زیر است: کمیسیون قضائی و حقوقی بررسی طرح یک فوریتی اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز کمیسیون بهداشت و درمان بررسی تبعات ناعدالتی در پرداخت حقوق و دستمزد در رشته‌های مختلف پزشکی با حضور معاونان توسعه و مدیریت منابع و درمان...

وب‌گاه خبر آنلاین

در انتخابات ریاست جمهوری در حالی ابراهیم رئیسی ادعا کرد برنامه‌ای 7 هزار صفحه‌ای برای مدیریت کشور دارد که غلامحسین کرباسچی می‌گوید بعد از گذشت دو سال ما در عمل چیزی از او ندیده‌ایم. این چهره سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید به نظر می‌رسد دولت مغز اقتصادی ندارد و از برنامه رئیسی برای اداره کشور تا به امروز اقدام عملی دیده نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری نحوه تخصیص و تأمین ارز ترجیحی به کالاهای اساسی را با حضور وزیر جهاد کشاورزی بررسی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قره‌باغ منطقه‌ای است ارمنی‌نشین در خاک جمهوری آذربایجان که این روزها درگیری میان ایروان و باکو بر سر آن دوباره بالا گرفته است؛ تقابلی که نقل امروز و دیروز نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل بین الملل گفت: کنار گذاشتن دلار در مبادلات تجاری میان کشور‌ها شدنی است اما نه به این سرعت که انتظار می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - بیش از یک سال مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، دولت دموکرات جو بایدن که محبوبیتش براساس نظرسنجی‌ها همچنان در حال کاهش است، در جستجوی راههایی برای خروج از بن‌بست‌های خودساخته در عرصه سیاست خارجی واشنگتن است تا شانس پیروزی حزب خود را افرایش دهد.

خبرگزاری مهر

کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری نحوه تخصیص و تأمین ارز ترجیحی به کالاهای اساسی را با حضور وزیر جهاد کشاورزی بررسی می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل خارجی بیان کرد: چیزی که الان به نام سند سپتامبر دستاویزی برای حمله رسانه‌های غربی به دستگاه دیپلماسی شده، موضوع جدیدی نیست.

خبرگزاری میزان

بررسی لایحه موافقتنامه مقر بین ایران و دبیرخانه اتحادیه مجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی در دستور کار این هفته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

وزرای نفت، نیرو، کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری حضور می کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان وقوع زلزله مرگبار در کشور مغرب را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود و قرار است در این هفته ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه دو فوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرز نشینان بررسی شود. همچنین گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابی مجلس شورای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل ابوترابی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تمجید از اقدامات دولت در دیدار رئیس و اعضای کابینه دولت سیزدهم در دیدار با ایشان اظهار داشت: دولت سیزدهم دولتی مردمی و به دور از تشریفات و تجملات است. وی افزود: دولت سیزدهم در دو سال گذشته در حوزه‌های مختلف عملکرد بسیار خوبی داشته و توفیقات زیادی را کسب کرده است. عضو فراکسیون انقلاب مجلس...

خبرگزاری مهر

گزارش کمیسیون شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها در دستورکار هفته جاری مجلس قرار دارد.