چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک کارشناس اقتصاد سیاسی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه‌های مختلف، این اقدامات را در مسیر تعادل‌بخشی در اقتصاد، سیاست خارجی و داخلی ارزیابی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تهران و ریاض به‌جای ادامه مسیر تنش‌های فزاینده، «صلح سرد» را بهترین گزینه می‌دانستند اما دلایل هر یک برای رسیدن به این نتیجه متفاوت بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه مصوبات خوبی برای تقویت فراجا پیش‌بینی شده، گفت: تصمیم داریم در برنامه هفتم توسعه، پلیس را از همه جهات تقویت کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم زیرساخت‌های مناسب‌تر و امکانات بیشتری را برای تسهیل سفر زائران فراهم کرد، اظهار داشت: دولت با تسریع خروج زائران از مرزها از معطلی مردم جلوگیری کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید محمد حسینی» در ششمین دوره معرفت‌افزایی و توانمندسازی اعضای هیأت علمی و اساتید دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور طرح عروج»، در هفت سرفصل «رشد تولید و اشتغال»، «پیشرفت و ثبات اقتصادی»، «توسعه زیرساخت‌ها و امور زیربنایی کشور»، «پیشرفت علم، فناوری و سامت»، «ارتقای سرمایه اجتماعی و هویت ملی»، «توسعه دیپلماسی فعال و تأمین امنیت پایدار» و «اصلاح رویکردهای...

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های اصلاح‌طلب در برابر موفقیت‌های دولت سیزدهم در زمینه کنترل متغیرهای پولی به دروغ‌پردازی و ادعاهای غیرکارشناسی روی آوردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روح الله مدبر گفت: کشور‌های لتونی، لیتوانی و استونی که به سه ضلع افراطی ناتو مشهور هستند، در اقدامات ضد روسی در حال سبقت گرفتن از یکدیگر هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن هانی‌زاده درباره دلایل تمجید رهبری از دولت سیزدهم اظهار داشت: تمجید رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت سیزدهم بویژه عملکرد این دولت در حوزه‌های داخلی و خارجی نشان می‌دهد که طی دو سال فعالیت، دولتمردان توانسته اند اعتماد عمومی و اعتماد شخص رهبری را به خوبی جلب کند. وی افزود: تجربه نشان داده است که مقام معظم رهبری به دلیل تجربه گرانسنگی که در طول...

وب‌گاه عصر ایران

اگر در روز‌ها و ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا، تغییری جدی در جبهه‌های جنگ اوکراین، به طور خاص به نفعِ روسیه رخ دهد، این موضوع ضربه‌ای مهلک به دموکرات‌ها و سیاست بایدن در قالب جنگ اوکراین خواهد بود و می‌تواند اهرم موثری را در اختیار حزب جمهوری‌خواه و سیاستمداران سرشناس آن نظیر ترامپ دال بر این مساله قرار دهد که اساسا سیاست بایدن در رابطه با جنگ اوکراین ناکارآمد...

خبرگزاری تسنیم

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: آیت‌الله رئیسی نشان داد برخلاف گذشته که به‌گونه‌ای در حوزه سیاست خارجی عمل می‌شد که انگار همه راه‌ها به نیویورک، پاریس و لندن ختم می‌شود، راه‌های عزتمندانه‌ای برای دستیابی به منافع ملی وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فداحسین مالکی درباره سفر نظارتی تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به عراق گفت: تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای تهیه گزارش نظارتی از اقدامات انجام شده در جهت برگزاری بهتر اربعین حسینی (ع)، عازم عراق شدند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: علاوه بر اقدامات ارزنده‌ای که ارکان مختلف دولت در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آیت‌الله رئیسی نشان داد برخلاف گذشته که به‌گونه‌ای در حوزه سیاست خارجی عمل می‌شد که انگار همه راه‌ها به نیویورک، پاریس و لندن ختم می‌شود، راه‌های عزتمندانه‌ای برای دستیابی به منافع ملی وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه در نشست هفته گذشته از یک واژه جدید رو نمایی کرد. «سند سپتامبر»، واژه‌ای که بعد از این نشست به نُقل محافل دیپلماتیک کشورمان تبدیل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دولت سیزدهم در حالی تابستان 1400 در پاستور مستقر شد که کوهی از مشکلات اقتصادی روی هم تلنبار شده بود. دولت سیزدهم در زمانی سر کار آمد که کشور با کسری بودجه 480 هزار میلیارد تومانی و بدهی 54 هزار میلیارد تومانی خزانه مواجه بود و با ایجاد منابع در اختیار جبران شد. کسری بودجه دولت در سال 1401 حدود 304 هزار میلیارد تومان بود. بدهی دولت به نظام بانکی در...