چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه عصر ایران

همه باید حمایت و کمک کنیم آن بلایی که سر برجام آمد و قربانی منافع جناحی شد، تکرار نشود و تلاش‌های آقای امیرعبداللهیان و هر سند و توافقی که قرار است امضا شود به سرنوشت برجام دچار نشود و منافعش به ملت، به کشور و نظام برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گزارشی از اقدامات وزارت امور خارجه در زمینه سیاست خارجی و آخرین تحولات ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک نماینده مجلس در گفت‌وگو ایلنا، درباره اظهارات وزیر امورخارجه درباره «سند سپتامبر» و اطلاع مجلس از جزئیات گفت‌وگوها، توضیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گزارشی از اقدامات وزارت امور خارجه در زمینه سیاست خارجی و آخرین تحولات ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با شدت گرفتن تنش‌ها میان جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان بر سر آینده منطقه قره‌باغ کوهستانی این دو کشور روز پنجشنبه یکدیگر را به انتقال نیرو و تجهیزات نظامی به نقاط مشترک مرزی متهم کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری عراقی واع، قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق تاکید کرد که بغداد تلاش‌های گسترده‌ای برای اجرای توافق امنیتی با ایران انجام می‌دهد. الاعرجی در پستی در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که بغداد تلاش‌های گسترده‌ای برای اجرای بند‌های توافق امنیتی با ایران انجام می‌دهد. وی افزود: بر اهتمام شدید خود به تقویت روابط بین دو کشور همسایه در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ادوار مجلس گفت: هر کدام از نخبگان سیاسی که وارد انتخابات صوری و شکلی شوند، یکی از آخرین فرصت خودشان را برای اثرگذاری مثبت در عرصه سیاسی کشور از دست می دهند.

خبرگزاری دانشجو

وزیر امور خارجه در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی ضمن موافقت با پیشنهاد تشکیل کارگروه امام رضا (ع) در وزارت امور خارجه تأکید کرد که درخصوص تشکیل این کارگروه، پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فلاحت پیشه نماینده ادوار مجلس در گفتگو با نامه نیوز از لاریجانی خواست از یک لیست انتقادی در انتخابات پیش رو حمایت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور امنیت ملی عراق گفت: بغداد تلاش های گسترده ای برای اجرای بندهای توافق امنیتی با ایران انجام می دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ادوار مجلس گفت: آقای لاریجانی باید از یک لیست انتقادی جدی حمایت کنند تا فضای انتخابات رقابتی شود و زمینه شکل گیری یک مجلس قوی به وجود آید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حضور با شکوه مردم در مراسم جهانی اربعین قطعا پیام‌هایی را برای سران دنیا در بر خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک از اعضای کنگره آمریکا گفت: دولت بایدن به رغم وعده های مکرر، در خصوص مذاکرات با ایران بر سر برنامه تسلیحاتی این کشور و همچنین تصمیم آن برای اخراج نماینده ویژه خود در امور ایران شفافیت لازم را نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«گلن گراثمن»، رئیس کمیته امنیت ملی، امور مرزی و امور خارجه در بیانیه‌ای که در تارنمای مجلس نمایندگان آمریکا منتشر شد، اعلام کرده است هفته آینده نشستی با موضوع «راهبرد خطرناک: بررسی شکست‌های دولت در قبال ایران» برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه با بیان اینکه عضویت و پیوستن ایران به پیمان‌های منطقه‌ای و جهانی در خنثی‌سازی تحریم‌ها تا حدی موثر است، گفت: باید از فرصتی که شانگهای و بریکس برای کشور ایجاد کرده است حداکثر استفاده را ببریم.

خبرگزاری مهر

یک رسانه معاند اخیرا گزارشی با موضوع صحبت های اقتصادی رئیس جمهور منتشر کرده است که بررسی آن نشان می دهد گزارشگر به دنبال نگارش یک تحلیل عامه پسند با جهت گیری های سیاسی بوده است.