چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری مهر

امیرعبداللهیان در روز پنجشنبه در سفری به خراسان رضوی با امام جمعه مشهد و تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمیدرضا آصفی، سخنگوی وزارت امور خارجه در دولت اصلاحات، از مناسبات خاص ایران و اروپا گفت و تاکید کرد که رابطه تهران و بروکسل همواره با چالش همراه بوده؛ چالش‌هایی که ریشه آن را باید در سیاست دفعی اروپا در قبال جمهوری اسلامی ایران جستجو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حاجی‌اف روز چهارشنبه و در سفر به سرزمین‌های اشغالی، با مقام‌های صهیونیست از جمله «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - وزیر امور خارجه گفت: دستگاه سیاست خارجی، پشتیبانی و تسهیلگری در امر زیارت محبان حضرت رضا (ع) در اقصی نقاط جهان را از رسالت‌های خود می‌داند.

وب‌گاه عصر ایران

دولت ترکیه از آغاز سال جاری میلادی تمام توان خود را برای کاهش نرخ تورم به زیر 50 درصد معطوف کرده ولی به رغم تلاش مقامات این کشور، مردم همچنان از تورم بالا و کاهش قدرت خرید رنج می برند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ایران و ترکیه در خصوص تسریع انتقال محکومین و اجرای موافقت نامه‌های مربوطه، توسعه و تقویت همکاری‌های قضایی و حقوقی 2 کشور، برگزاری منظم نشست‌های کمیته انتقال محکومین و همچنین برگزاری مستمر کمیته راهبری حقوقی و قضایی دو کشور توافق کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی با رد بیانیه مشترک سومین نشست گفتگو‌های سیاسی عربی - ژاپنی درباره جزایر سه گانه ایرانی، این اقدام را مغایر با اصل عدم دخالت در امور داخلی کشور‌ها دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه گفت: جسارت بیشرمانه نظامیان اسرائیل نسبت به چند بانوی فلسطینی در هجوم به الخلیل، محکوم و مایه رسوایی حامیان این رژیم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی معتقد است: اگر باز دوباره دولت به یک‌باره تصمیم عجیبی نگیرد و همین شرایط بماند، شاخص بورس می‌تواند از سقف قبلی عبور کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر از بازگشت 3 زندانی از این کشور به ایران خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: ما از کشورهایی که میزبان گروهک تروریستی منافقین هستند، می‌خواهیم تروریست‌ها را از خاک خود اخراج کرده و یا برای محاکمه به جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران درباره تشکیل پرونده برای منافقین و رسیدگی به جنایات این گروهک تروریستی، تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا، بازداشت حمید نوری و صدور کیفرخواست پرونده متهمان ترور حاج قاسم سلیمانی سخن گفت. وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران شاید جزء معدود کشور‌هایی باشد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد حقوق بشر با بیان این‌که «گروهک‌های تروریستی از جمله گروهک تروریستی منافقین نه تنها در داخل کشور از مقبولیت برخوردار نیستند بلکه بسیار منفور هستند»، تاکید کرد که این گروهک‌ها و حامیان آن‌ها را باید در قبال اقدامات‌شان پاسخگو کرد.

خبرگزاری مهر

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: ما از کشورهایی که میزبان گروهک تروریستی منافقین هستند، می‌خواهیم تروریست‌ها را از خاک خود اخراج کرده و یا برای محاکمه به جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند.