شنبه 7 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

به آقای پزشکیان پیشنهاد می کنم، پروژه ای را در دستگاه هایتان با عنوان بررسی «نقش بانکهای خصوصی در صنعت زدایی در اقتصاد ایران» تعریف کند، در حد آماری که منتشر شده، شواهدی وجود دارد که بانکهای خصوصی در دامن زدن به تب سوداگری در بازار ارز، سکه و مسکن، و تحریک دولت به سمت سیاستهای تورم زا چقدر نقش ایفا کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری فرانسه از آغاز روند واکسیناسیون فلج اطفال در مرکز غزه خبر داد.

وب‌گاه فرارو

اصرار آقازاده معاون اول رئیس‌جمهور بر ژن خوب بودنش، 7 سالی می‌شود که برای او دردسرساز شده است. او به گفته خودش در حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند، سابقه تهیه‌کنندگی در موسیقی و سرمایه‌گذاری در سینما را دارد و در سال 1393 نیز نامزد انتخابات اتاق بازرگانی شد که البته هیچ کدام از این‌ها خلاف قانون شمرده نشده است؛ بیشتر لحن طلبکارانه او در مواجهه با انتقادات، به پررنگ شدن...

خبرگزاری تسنیم

حسین امیرعبداللهیان قریب به چهار دهه در عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی در سطوح مختلف خدمت کرد و به دلیل اقدامات شاخص در حوزه سیاست خارجی و ویژگی‌های منحصر به فرد در رفتار و کنش دیپلماتیک مورد توجه قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

دولت پزشکیان بار دیگر و پس از 12 سال یک وزیر زن دارد و حضور زنان در دولت را محدود به معاون زنان و خانواده نکرده است. حضور یکی از اهل سنت در هیئت دولت برای اولین بار اتفاق می‌افتد و می‌توانیم این طور بگوییم که قدم اول برای مشارکت دادن ایرانیان با اولویت دادن به شایسته‌سالاری و تخصص، برداشته شده است.

وب‌گاه فرارو

ظریف در جایگاه معاون راهبردی رئیس‌جمهور، مرکزی را مدیریت می‌کند که نام آن با سعید حجاریان و محمدرضا تاجیک گره خورده است؛ مرکزی که وظیفه ارائه راهبرد به رئیس‌جمهور را بر عهده دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده دومای روسیه تأکید کرد که مسکو به اقدام کشورهای اروپایی برای لغو محدودیت‌های تسلیحاتی علیه روسیه، «پاسخ سخت» خواهد داد.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرارسیدن سالروز استقلال ازبکستان را به رئیس‌جمهوری و مردم این کشور تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که عضو فراکسیون انقلاب اسلامی از اختلاف اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی و در نهایت تشکیل فراکسیون جدید می‌گوید، عضو دیگر این فراکسیون نه تنها این قضیه را رد می‌کند بلکه می‌گوید در مورد تشکیل فراکسیون جدید چیزی نشنیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالروز استقلال ازبکستان را به رئیس جمهور و ملت دوست و برادر این کشور تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالروز استقلال ازبکستان را به رئیس جمهور و ملت دوست و برادر این کشور تبریک گفت و مطرح کرد: در دولت چهاردهم جمهوری اسلامی ایران توسعه همکاری با کشورهای همسایه و منطقه، به ویژه جمهوری ازبکستان در اولویت سیاست خارجی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور گفت: در دولت چهاردهم جمهوری اسلامی ایران توسعه همکاری با کشورهای همسایه و منطقه، به ویژه جمهوری ازبکستان در اولویت سیاست خارجی قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالروز استقلال ازبکستان را به رئیس جمهور و ملت دوست و برادر این کشور تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرارسیدن سالروز استقلال ازبکستان را تبریک گفت.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالروز استقلال ازبکستان را به رئیس جمهور و ملت این کشور تبریک گفت و بر توسعه همکاری با کشورهای همسایه و منطقه، به ویژه جمهوری ازبکستان تاکید کرد.