چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم در راستای توصیه و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد تغییر انقلابی در ساختار‌های کشور، اقدامات مهم و کلیدی را در طی این دوسال به سرانجام رسانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب خطاب رئیس جمهور و دولتمردان فرمودند: ما باید با هیچ‌یک از همسایگانمان مناقشه نداشته باشیم. هرچه مناقشه هست، تبدیل بشود به همکاری.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در نخستین واکنش خارجی به کودتای امروز ارتش گابن و به دست گرفتن قدرت در این کشور، اروپا حوادثی که در آفریقا رخ می دهد را مشکل بزرگ خود اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرور سه نشست خبری ابراهیم رئیسی با خبرنگاران از سال 1400 تا 1402 حکایت از آن دارد که در نشست اول وعده های انتخاباتی تکرار شده اند و در نشست آخر از کنار سوالات اقتصادی مهم با ارائه پاسخ های مبهم عبور شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرزین نوشت: موضع ریاست محترم جمهوری در خصوص منابع بلوکه شده ایران در خارج از کشور بر اساس طبقه‌بندی فنی حساب‌های ارزی خارجی بانک مرکزی کاملا صحیح است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرزین به اظهارات رئیسی درباره اموال بلوکه شده ایران در سایر کشورها واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی اظهار داشت: انتخاب وزارت امورخارجه بعنوان دستگاه برگزیده، عزم کارگزاران نظام در دستگاه دیپلماسی را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اِعمال «سیاست خارجی خوب» و «دستگاه دیپلماسی کارآمد» بعنوان «رکنی اساسی برای اداره موفق کشور» در همکاری هم‌افزا با تمام دولت و خدمت به مردم جزم‌تر کرد. سخنگوی وزارت خارجه گفت: با گرامیداشت هفته دولت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با همتای اسپانیایی خود بر اهمیت گسترش مناسبات بین دو کشور تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت خارجه گفت: انتخاب وزارت امورخارجه بعنوان دستگاه برگزیده، عزم کارگزاران نظام در دستگاه دیپلماسی را جزم تر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: انتخاب وزارت خارجه به عنوان دستگاه برگزیده، عزم دستگاه دیپلماسی برای تحقق منویات رهبر انقلاب و خدمتگزاری به مردم را جزم‌تر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی به وعده‌هایی که در زمان انتخابات داده شده عمل کرده و کارنامه قابل قبولی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضور در ائتلاف‌ها و سازوکار‌های بین المللی برای هر دولتی به عنوان یک واحد سیاسی به منزله افزایش تاثیرگذاری در جغرافیایی وسیع‌تر از مرز‌های ملی خود و منطقه زیست خود است و فراتر از آن تصویری از وزن و قدرت یک دولت به دست می‌دهد. پیوستن ایران به بلوک قدرت‌های غیرغربی جهان تحت عنوان بریکس شاید برای اولین بار در تاریخ دیپلماسی کشورمان باشد که به سطح کنش...

وب‌گاه مشرق نیوز

حضور موثر ایران در ائتلاف ها و سازمان های منطقه ای و بین الملل طی دو سال گذشته یک تصویر بزرگتر از سیاست خارجی فعال و تاثیرگذار دولت سیزدهم ارائه می دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر کشورمان در هند در دیدار با وزیر امور خارجه گزارشی از آخرین وضعیت مناسبات دو کشور و برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و هند در آینده ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلمی از توصیه‌های وزارت امور خارجه کشورمان برای مراسم اربعین به زائران را مشاهده می‌کنید.