پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر دفاع با بیان اینکه مهم‌ترین اصل در دکترین دفاعی کشورمان، اصل دفاع بازدارنده است، گفت: اقدام نظامی را تنها در مقابل تجاوز، اشغالگری و توسعه طلبی مجاز می‌دانیم.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: با هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح نسبت به اصلاح قانون سربازی یکسری اقدامات را مدنظر قرار دادیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زنگنه گفت: در سال اول برنامه هفتم، سهم بودجه صداوسیما از منابع بودجه عمومی 75 درصد رشد خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید جلال دهقانی فیروزآبادی در دومین دوره دانش افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی با محوریت جهاد تبیین که در مشهد برگزار شد، با بیان اینکه نظم، یکی از اقتضائات زندگی اجتماعی انسان است که در سایه‌ی آن صلح، رفاه، پیشرفت، امنیت و آسایش فراهم می‌شود، اظهار کرد: نظم جهانی، منظومه‌ای از ساختار‌ها و هنجار‌هایی است که برای دولت‌ها و ملتها، الگوی زیستن...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق توضیحات نماینده ویژه ایران در افغانستان، ایران در پیگیری موضوع حقابه هیرمند جدی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، اول شهریورماه) در دیدار وابستگان نظامی خارجی از 37 کشور مختلف، گفت: در ابتدا با استفاده از این فرصت، سلام و درود می‌فرستم به روح تمامی شهدای عرصه‌های دفاع و امنیت به‌ویژه شهدای صنایع دفاعی در جمهوری اسلامی ایران و به 3 وزیر شهید و همه سربازان وطن در دیگر کشور‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه با بیان اینکه این کمیسیون مصوباتی برای اصلاح قانون سربازی داشته است، گفت که کمیسیون تلفیق تصویب کرد که بودجه صدا و سیما در طول برنامه هفتم افزایش پیدا کند.

خبرگزاری مهر

دولت سیزدهم، محور تقویت روابط سیاسی و تجاری با کشورهای همسایه و نیز متحدان خود در شرق را تقویت کرده؛ رویکردی که هدف از آن، باز کردن اقتصاد ایران و مقابله با تحریم‌های یکجانبه آمریکاست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به سیاست خارجی مبتنی بر همسایگی در دولت سیزدهم گفت: اکنون فضای منطقه‌ای مبتنی بر همکاری با ایران قرار گرفته و دولت سیزدهم روابط با دیگر کشورها را اصلاح کرده است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق توضیحات نماینده ویژه ایران در افغانستان، ایران در پیگیری موضوع حقابه هیرمند جدی است.

وب‌گاه عصر ایران

بهزاد نبوی گفت: امضای برجام و در پی آن رفع تحریم‌ها و خروج پرونده ایران از شورای امنیت، کار‌هایی بسیار مهم بود. بعضی از دوستان ما می‌گویند آقای روحانی دوره اولش بد نبود - با بزرگواری می‌گویند بد نبود! -، ولی دوره دوم هیچ کاری نکرد. درباره دور دوم آقای روحانی هم این کلام را از حسن آقای خمینی نقل کنم که می‌گفت در دوره دوم، آقای روحانی اگر تنها یک کار حفظ برجام در دوره ترامپ را انجام داده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس عبدی نوشت: چین ظرفیت و امکان بسیار بزرگ و مهمی برای توسعه روابط سیاسی و اقتصادی با ایران محسوب می‌شود، ولی هنگامی که این ظرفیت را در تقابل با سایر ظرفیت‌های موجود از جمله روابط با اروپا و غرب تعریف می‌کنیم، نتیجه‌ای نخواهیم گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردا نوشت: دولت گرچه در عرصه سیاست خارجی عملکرد قابل دفاعی دارد اما به موازارت عملکردش در حوزه اقتصادی مورد قبول کارشناسان و مردم نیست.